کد خبر: 1018987
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
یک هزار و ۱۳۵ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه میان نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا در تبریز توزیع شد.

این کمک ها به ارزش ۱۴۵ میلیون تومان به همت جمعی از اهالی رسانه و هیئت حسین بن علی (ع) تبریز تهیه شده بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در بازدید از محل جمع آوری کمک‌های مومنانه در مسجد حضرت محمد (ص) مارالان و مسجد دوزدوزان خیابان عباسی گفت: این اقدام شما عزیزان رسانه جای تقدیر و تشکر دارد، زیرا برای تحقق عدالت اولین کار مبارزه با فقر است، به همین دلیل باید مصرف گرایی و تجمل گرایی را از بین ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم افزود: اگر به مستمندان رسیدگی کنیم فقر از جامعه ریشه کن و عدالت حاکم می شود و باید این کمک‌ها به صورت محترمانه، بدون منت و با حفظ تکریم و احترام به دست نیازمندان برسد.

امام جمعه تبریز یادآوری کرد: یکی از وظایف عمده اهالی رسانه این است که کمک‌های مومنانه را به تصویر بکشند تا مجاهدت‌های مردم دیده شود، همچنین مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و در راه حل مشکلات قدم بردارند.

مردم آذربایجان شرقی در قالب کمک های مومنانه در ایام شیوه کرونا بیش از ۵۰ میلیارد تومان در قالب بسته های معیشتی به اقشار نیازمند و کم درآمد کمک کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر