کد خبر: 1017817
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
محمد باقر قالیباف:
رئیس مجلس شورای اسلامی درجریان بازدید از کارخانه سیمان اندیمشک بر بکارگیری نیرو‌های بومی در این واحد تولیدی تاکید کرد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (پنجشنبه ۱۳ شهریور) در جریان نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان، از شهرستان اندیمشک بازدید کرد.

وی در ابتدای نظارت میدانی از پروژه‌های شهرستان اندیمشک، از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مربوط به سفر رهبر معظم انقلاب به خوزستان در منطقه اندیمشک بازدید کرد.

طرح یاد شده در سال ۱۳۷۵ همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب به خوزستان به تصویب رسید و هدف اولیه اجرای آن زیرکشت رفتن اراضی رها شده کشاورزی در زمان جنگ بود تا برای مردم جنگ‌زده و جوانان بیکار این خطه اشتغالزایی شود.

همچنین بازدید از کارخانه عمران آریا سیمان اندیمشک نیز از دیگر برنامه‌های نظارتی رئیس مجلس شورای اسلامی بود.

قالیباف در جریان بازدید از این کارخانه، گفت: کارخانه سیمان اندیمشک از سال ۸۴ تاکنون به دلایل مشکلات اداری و حقوقی که عمدتاً به دلیل ناهماهنگی‌ها رخ داده، معطل مانده است.

وی با بیان اینکه با توجه به اقدامات صورت گرفته همه تجهیزات لازم برای این کارخانه خریداری و در محل خود مستقر شده است، تصریح کرد: با رفع مشکلات حقوقی، این کارخانه با تمام ظرفیت شروع به کار خواهد کرد.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه این کارخانه با شروع به فعالیت می‌تواند به یکی از مراکز ارزآوری کشور تبدیل شود، ادامه داد: ۷۰۰ شغل مستقیم و ۱۵۰۰ شغل غیرمستقیم با آغاز به کار این واحد تولیدی، ایجاد می‌شود که امیدواریم مسئولان بکارگیری نیرو‌های بومی را در اولویت قرار دهند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار