کد خبر: 1017460
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
فرماندار شهرستان بستان آباد با اشاره به وضعیت نامناسب آنتن دهی تلفن سیار و نبود خدمات اینترنت در برخی از مناطق روستایی شهرستان، بر ضرورت تقویت زیرساخت های ارتباط مخابراتی در آستانه سال تحصیلی تاکید کرد.

یداله اللهیاری  در جلسه شورای آموزش و پرورش بستان آباد ضمن تاکید بر تامین زیرساخت های آموزشی با توجه به بازگشائی مدارس در وضعیت کرونایی گفت: متاسفانه هنوز در برخی از مناطق روستایی شهرستان بستان آباد شاهد عدم آنتن دهی موبایل و نبود اینترنت هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان بستان آباد نسبت به تغییر وضعیت های کرونایی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می شود آمادگی های لازم را داشته باشد، نسبت به ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان روستاهای فاقد اینترنت در وضعیت کرونایی تاکید کرد.

نماینده دولت در شهرستان بستان آباد ورود خیران در حوزه آموزش و پرورش را تعین کننده عنوان کرد و افزود: خیران با تامین سخت افزارهای لازم می توانند در این حوزه گره گشا باشند.

وی به بی رغبتی برخی از خانواده ها برای ثبت نام پیش دبستانی ها در مدارس اشاره کرد و گفت و افزود: یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز پیش دبستانی در منطقه آموزش و پرورش بستان آباد وجود دارد که نزدیک به یکصد نفر از آنها ثبت نام کرده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر