کد خبر: 1016420
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از رموز پیروزی انقلاب اسلامی است گفت: وظیفه همه ما تذکر لسانی در جامعه بوده و بر خورد با افراد فقط وظیفه دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم  در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان هشترود افزود: نهی از منکر امروزی ایستادگی در مقابل استکبار جهانی بوده و تقویت حرکت امام و خط مقام معظم رهبری جزو معروف هاست.
وی همچنین از عموم مردم درخواست کرد تا در مقابل شیطنت های دشمنان امربه معروف و نهی از منکر کنند.
حجت الاسلام آل هاشم همچنین بر حفظ دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری ها تاکید کرد و گفت: عزاداری مورد قبول است که دستورالعمل های بهداشتی در آن رعایت شود.
وی خطاب به روحانیون افزود: روحانیون با ساده زیستی خود، مردم به ویژه جوانان را به سمت اسلام سوق دهند نه اینکه با رفتار خود باعث دین گریزی جوانان شوند.
وی همچنین از امامان جمعه خواست تا حرکت های انقلابی را تقویت دهند و از ظرفیت جوانان و نخبگان استفاده کنند و به موضوعات ایثار و شهادت،  فقرا و نیازمندان، کسبه و بازاریان توجه کرده و با نیروهای نظامی تعامل و همکاری نزدیک داشته باشند.
به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بدو ورود به هشترود با حضور در گلزار شهدای هشترود به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
حجت الاسلام آل هاشم همچنین در مراسم تودیع و تکریم امام جمعه هشترود از خدمات پنج ساله حجت الاسلام علی رحیمی قدردانی و حجت الاسلام حسن جعفریان با حکم حجت الاسلام  محمد جوادحاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه شهرستان هشترود معرفی کرد.
حجت الاسلام جعفریان پیش از این مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر عج هشترود بود و حجت الاسلام علی رحیمی نیز به عنوان امام جمعه شهرستان تکاب معرفی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر