کد خبر: 1015145
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
فخاری گفت: با توجه به اینکه تهران کانون رفت و آمد است به همین دلیل به مرکز انتقال کرونا تبدیل شده است.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: الهام فخاری عضو شورای شهر تهران، به اشاره به محدودیت‌های وضع شده برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: ما در تهران با ابرشهر پیچیده سر و کار داریم و مسائل تهران محصور به تهران نیست و به شهر‌های پیرامونی هم پیوند خورده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه کرونا مسئله‌ای است که حد و مرز ندارد، اظهار کرد: رفت و آمد‌های درون استانی در تهران بسیار بالاست و با توجه به اینکه تهران کانون رفت و آمد است، به مرکز انتقال کرونا تبدیل شده است و باید در مورد جابجایی شهر‌ها فکری اساسی کنیم.

او با تاکید بر ضرورت ایده اندیشی برای جابجایی ایمن بین شهری گفت: در طول مدتی که قوانین محدودیتی برای مقابله با کرونا وضع شده، تلاش بر این بوده که ضمن رعایت حقوق شهروندان در عین حال به سلامت آن‌ها هم لطمه‌ای وارد نشود.

فخاری با بیان اینکه مقابله با کرونا صرفا با توصیه امکان پذیر نیست، اظهار کرد: اگر ۲۰ درصد مردم رعایت نمی‌کنند، این وضع موجب پیش روی انتقال ویروس می‌شود.

او با بیان اینکه به نظر می‌رسد، یک جریان عادی در شهر برقرار است، گفت: اگر مردم همراهی نکنند، کار با فشار پیش نمی‌رود و ضمانت اجرایی قوی تری می‌خواهد.

فخاری در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه این پدیده به طور طولانی مدت ادامه یافته، آن‌ها دچار خستگی اجتماعی شده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار