کد خبر: 1015042
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
ادامه روند کاهشی ارزش جهانی طلا در بازار امروز (چهارشنبه) سکه وطلای ایران هم موثر بود. بر این اساس سکه تمام بهار آزادی در بازار داخلی با کاهش۶۰۰ هزار تومانی به بهای ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: قیمت انس جهانی همچنان شاهد سقوط بهای خود است و امروز (چهارشنبه، ۲۲ مرداد) به قیمت یک هزار و ۹۲۳ دلار معامله شد. این در حالی است که روز دوشنبه انس جهانی به بهای ۲ هزار و ۳۵ دلار معامله می‌شد.

این کاهش قیمت در بازار داخلی سکه هم تاثیرگذار بوده و امروز در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه، هر قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به قیمت ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد.

بهای سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. نیم سکه پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون تومان و هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.

بازار طلا هم امروز به مانند سکه با کاهش قیمت مواجه بود و یک گرم طلای خام ۱۸عیار به ارزش یک میلیون و ۱۵ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با کاهش قیمت حدود ۲۰۰ هزار تومانی به بهای ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار