کد خبر: 1012137
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان:
سرهنگ "محمدرضا محمدی" گفت : از روز شنبه مورخه چهارم مرداد ماه، صبح ها ورود به محدوده طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان بلامانع است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای تسهیل سازی رفت و آمد شهروندان در ایام بیماری "کرونا" از هفته آینده در نوبت صبح ورود خودروها به محدوده زوج و فرد هسته مرکزی شهر بلامانع است.

وی افزود: از روز شنبه چهارم مرداد ماه سال جاری ورود خودروها به محدوده زوج و فرد در نوبت صبح بلامانع و صرفا این طرح از ساعت 17 تا 22 اجرایی می شود.

وی افزود: همچنین مبلغ جریمه طرح زوج و فرد نیز افزایش یافته و خودروهایی که وارد محدوده طرح شوند 100 هزار تومان اعمال قانون می شوند.

این مقام انتظامی بیان داشت: شایان ذکر است شماره تلفن همراه برخی مالکان خودروها به روز رسانی نشده و ممکن است برخی شهروندان از جریمه خودروی خود مطلع نشوند و در بلند مدت ناآگاهانه متحمل جریمه های سنگینی شوند.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: پیامک های ارسالی جرایم رانندگی صرفا به شماره تلفن همراه اعلام شده در سامانه شماره گذاری پلیس اعلام می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه این تصمیم مقطعی و صرفا برای رفاه حال شهروندان و تردد آنها در ایام بیماری کرونا می باشد از شهروندان خواست، با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند و از ترددهای غیر ضروری به هسته مرکزی شهر با خودروی شخصی خودداری کنند تا انشاءالله بار ترافیکی کاهش یابد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر