کد خبر: 1010382
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل:
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: عملیات اجرایی یکی از بزرگترین طرح‌های آبی در اردبیل با بیش از 2000 میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عباس جنگی مرنی در دیدار با مسئولان استانی و شهرستانی در اردبیل اظهار داشت: عملیات اجرایی یکی از بزرگترین طرح‌های آبی در اردبیل با بیش از 2000 میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.

وی با اشاره به این که تامین اعتبارات برای دیگر پروژه‌های آبی نیز در دستور کار است بیان کرد: درصدد هستیم با تعامل و همفکری و نیز دستیابی به تحقق اهداف مورد نظر برای اجرای پروژه‌های آبی در راستای رفع چالش‌های حوزه آب به نحو احسن ورود پیدا کنیم.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: فرهنگ‌سازی در ارتباط با مصرف بهینه آب و نیز اهمیت به حفظ و صیانت از منابع آبی و زیرزمینی نیازمند اتخاذ تصمیمات ویژه و اساسی است که در این زمینه تاکنون اقدامات ارزشمندی انجام یافته و تلاش و جدیت بر این است که بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای حفاظت از منابع آبی و زیرزمینی جامه عمل بپوشانیم.

جنگی‌مرنی تصریح کرد: مدیریت برنامه‌های آتی و نیز استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی مربوطه و بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه می‌تواند راهکار اساسی برای رفع مشکلات حوزه آب باشد که به همین منظور نیاز است تا سند جامعی در این ارتباط تدوین شود.

وی از لزوم ساماندهی رودخانه‌های ارس و بالهارود نیز خبر داد و اظهار کرد: در راستای تامین آب آبیاری و زهکشی نیز اقدامات لازم انجام یافته که انتظار می‌رود تا پایان سال در این زمینه برنامه‌های توسعه‌ای مناسبی در سطح استان داشته باشیم.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از تامین سه هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار از طریق فاینانس داخلی برای طرحهای آبی استان خبر داد و افزود: در این زمینه نیز رایزنی‌های لازم انجام یافته و تلاش و جدیت بر این است تا طرح‌های آبرسانی استان در اسرع وقت به اتمام برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر