کد خبر: 1009238
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی اردبیل:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: این استان به لحاظ داشتن قابلیت‌های طبیعی،تاریخی و جاذبه‌های گردشگری جزو پنج استان برتر کشور می‌باشد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، صغری فرشی در مراسم افتتاح ادونچر پارک بزرگترین پارک 3 طبقه کشور در شهر هیر اردبیل افزود: دولت برای ایجاد هرگونه زیرساخت‌های گردشگری مورد نیاز استان و همچنین حمایت از سرمایه‌گذاران راغب به سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در بحث گردشگری اعلام آمادگی می‌کند.

وی اظهار داشت: زمینه لازم برای رونق صنعت گردشگری این استان فراهم شده و تبلیغات و معرفی جاذبه‌های گردشگری مناطق مختلف به عهده اداره‌کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری است.

فرشی گردشگری مجازی و الکترونیکی را از اولویت‌های مهم در راستای ایجاد رونق در صنعت گردشگری استان دانست و گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شده تا بتوانیم در کنار معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان در فضای مجازی بستر ایجاد اشتغال در این حوزه را نیز فراهم آوریم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در بخش گردشگری استان وجود دارد باید از ظرفیت فضای مجازی در راستای شناساندن این ظرفیت‌ها در سطح ملی و بین‌المللی بهره‌برداری کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان اینکه مجموعه پل معلق تمام شیشه‌ای هیر از پروژه‌های موفق استان اردبیل به شمار می‌رود، افزود: پل معلق هیر در فازهای مختلف طراحی شده که یکی از آن‌ها گردشگری کودک است و دولت برای تامین زیر ساخت های  آن 15میلیارد ریال هرینه کرده است.

فرشی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری مجموعه پل معلق تمام شیشه‌ای هیر افزود: این مجموعه گردشگری شامل پل معلق شیشه‌ای، بازی‌های هیجانی بزرگسالان و کودکان از جمله شهربازی کودک با بخش‌های زیپ‌لاین، بکجامپ، صخره‌نوردی، ترامپولین و استخر کودکان است.

وی ادامه داد: برای توسعه سرگرمی کودکان در این نوع مجموعه‌های گردشگری،  شاهد بهره‌برداری بخشی از شهر بازی پل معلق شیشه‌ای هیر هستیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به نقش کودکان در انتخاب مقصد، راه‌اندازی شهربازی برای کودکان در این مجموعه بر ماندگاری مسافر تاثیرگذار خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر