کد خبر: 1009214
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
تیم تراکتور از هفته بیست سوم لیگ برتر فوتبال مهمان خود تیم صنعت نفت آبادان را ۲ بر صفر بدرقه کرد.

دیدار تیم های تراکتور و صنعت نفت آبادان شامگاه شنبه از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد.

با شروع این بازی که به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار شد شاگردان ساکت الهامی برای جبران شکست بازی هفته قبل خود مقابل نساجی مازندران بازی تاکتیکی و رو به جلویی را به نمایش گذاشتند و در طول نیمه اول چندین موقعیت خوب را ایجاد کردند .

احسان حاج صفی که در نبود مسعود شجاعی بازوبند کاپیتانی را در دست داشت توانست در دقیقه ۴۲ این بازی دروازه تیم صنعت نفت را باز کند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر تراکتوری ها خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم صنعت نفت بازی هجومی را در پیش گرفت تا شاید بازی را به تساوی بکشاند که اما احسان حاج صفی در دقیقه ۶۰ بازی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند و این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود تراکتور پایان یافت.

 

تیم تراکتور در این بازی با ترکیب رشید مظاهری، رضا اسدی، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، مهدی تیکدری، اکبر ایمانی، احسان حاجی‌صفی، ساسان انصاری، سعید مهری، رضا شکاری و محمدرضا آزادی به میدان رفت.

تیم صنعت نفت آبادان با ترکیب محمد دریس، عقیل کعبی، عیسی آل کثیر، طالب ریکانی، میلاد جهانی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، محمد قریشی، جعفر سلمانی، محمد اهل شاخه و عبدالله ناصری مقابل تیم تراکتور صف آرایی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر