کد خبر: 1007626
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
حدود ۵۰ نفر از ثبت نام کنندگان خودروی ام.جی پارس موتور با تجمع مقابل شرکت صنعت خودرو آذربایجان در تبریز به دلیل تاخیر ۲ ساله در موعد تحویل خودروی ثبت نامی، احقاق حقوق خود را خواستار شدند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن بنر و پلاکاردهایی خواستار بازگرداندن هزینه های ثبت نام میلیونی خود یا تحویل خودروهایشان شدند. 

در یکی از بنرها و پلاکاردهای تجمع کنندگان خطاب به استاندار آذربایجان شرقی آمده است: اینجانبان حواله داران که اقدام به خرید پیش فروش خودروی ام.جی ۳۶۰ نموده ایم متاسفانه ۲ سال از تاریخ تحویل گذشته که نتیجه ای حاصل نگردیده و احدی جوابگو نمی باشد از آن مقام محترم انتظار داریم نسبت به احقاق حق اقدام عاجل فرمایند.

یکی از ثبت نام کنندگان خودرو در این خصوص  گفت: ۵۰ میلیون تومان برای ثبت نام خودرو پرداخت کردیم اما ۲ سال است که از تحویل خودرو سرباز می زنند. 

(ن.ه) افزود: مسوولان شرکت آذویکو صنعت خودرو آذربایجان اظهار می دارند قطعات خودرو به علت تحریم در دسترس نمی باشد البته یک ماه پیش برای چندمین بار از ما فرصت خواستند تا نسبت به برآورده کردن حقوق ثبت نام کنندگان اقدام کنند که خبری نیست. 

وی ادامه داد: با قیمت قطعی با ما قرارداد امضا کرده اند اما از انجام تعهدات خودداری می کنند. 

یکی دیگر از ثبت نام کنندگان خودرو هم  اظهار کرد: از ساعت ۹.۳۰ صبح تا حدود ۱۵ مقابل شرکت تجمع داشتیم و برای چندمین برابر اعتراض خود را به مسوولان اعلام کردیم اما فعلا نتیجه ای نگرفته ایم. 

(م.ق) افزود: یکی از مسوولان اعلام کرد که باید صورت جلسه کنید و برای پی گیری کار به شعبه ۶۴ تعزیرات تهران مراجعه کنید. 

وی ادامه داد: ۶هزار خودرو ثبت نام شده ادعا می کنند ۳ هزار خودرو تحویل شده است اما به کمک تعزیرات تنها ۷۴۶ دستگاه خودرو البته با دریافت مبالغ جدید دیگر به مشتریان داده شده است. 

(ر.ف) دیگر معترض ثبت نام خودرو نیز به ایرنا گفت: ۲ سال پیش ۵۵ میلیون تومان دریافت کردند اما حدود پنج ماه پیش تعزیرات بیش از ۷۴۰ دستگاه خودرو را از آنها اخذ و به مشتریان ارایه شد ولی بقیه کماکان بلاتکلیف هستند. 

وی افزود: خودروی ثبت نامی در آن زمان ۸۸ میلیون تومان قیمت داشت و به طور متوسط ۳۹ تا ۵۵ میلیون تومان از متقاضیان دریافت کردند اما از خودرو خبری نشد. 

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان تاکنون متحمل خسارت های بسیاری شدند ولی تاکنون در این خصوص رسیدگی انجام نشده است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر