کد خبر: 1007461
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
حق نداریم اراده رسانه را بگیریم
رئیس دادگستری آذربایجان شرقی آخرین وضعیت پرونده شهرداری و شورای شهر تبریز را تشریح کرد.

 موسی خلیل‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگاران آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: ما خبرنگاران را هیچ وقت از باب نشر و یا چیز دیگر تهدید نمی‌کنیم و اگر موضوعی تبعاتی داشته باشد ما راهکارهایی برای بیان آن داریم زیرا ما حق نداریم در هر موضوعی اراده رسانه را بگیریم. 

وی با بیان اینکه شهرداری یک مجموع چند هزار نفری با حوزه فعالیت گسترده است، تصریح کرد: اکثرا کارکنان این مجموعه صادق و سالم است ولی کتمان هم نمی‌کنیم که افراد متخلف هم نباشد.

رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: طبق تشخیص بازپرس مقرر بر این بود که فرد را احضار کند و الان ما هم با احضارات ان فرد در جلسه کاری نداریم ولی دادرسی و بررسی در حال انجام است که این موضوع پروسه‌های خود را دارد که باید طی کند. 

وی افزود: مبنا برای ما این است که رای قطعی باشد و اگر به موجب رای قطعی محکوم شد بر ما مصوب می‌شود.  

وی یادآور شد: به عنوان رئیس دادگستری در این پرونده روند جدی، قاطع و قانونی و با حفظ حرمت انسان‌‌ها طی خواهد شد. 

خلیل‌الهی گفت: اخذ وثیقه از نظر مرجعی که این فرد را احضار کرده بوده است  زیرا برای مثال شاید فردی از نظر هیات اختلاف محکوم باشد ولی از طرف ما تبرئه شود و حالت برعکس. 

رئیس کل دادگستری استان بیان کرد: پرونده شهرداری و شورای شهر( شهردار سابق) در مرحله تحقیقات است و هنوز به نتیجه نرسیده و زمان بر است زیرا برای پرونده قضایی نمی‌توان زمان تعیین کرد زیرا مستندات، ادله و غیره برای ما مهم است. 

وی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده سکینه محمدی گفت: مجازات خانم سکینه محمدی منجر به عفو شده و الان به علت موضوع دیگر در زندان است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر