کد خبر: 1007453
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
امام جمعه اسلامشهر:
نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر گفت: رفتار پلیس آمریکا در رفتار با مردم،چهره واقعی حامیان دروغین حقوق بشر را نمایان کرد
بهاره عشقی صابر

 حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نوروزی امام جمعه اسلامشهر در نشست ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن یاران باوفایش ، با حضور معاون فرماندار، مسئولین ادارات و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان درسالن جلسات فرمانداری اسلامشهربرگزارشد، اظهارداشت: خداوند متعال در آیات قرآن بر شناسایی دشمنان توسط مسلمانان تأکید نموده است.

وی گفت: نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از ششم تا دوازدهم تیر به جهت وقایعی از جمله ، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در ششم تیر ۱۳۶۰ توسط سازمان منافقین، به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و هفتاد و دو نفر از یاران با وفایش در هفتم تیر، بمباران شیمیایی سردشت در هشتم تیرماه سال ۱۳۶۶ ، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس در دوازدهم تیرماه ۱۳۶۷ و گرامی داشت هفته قوه قضائیه است.

حجت الاسلام نوروزی افزود: اکنون نیز در ایالات متحده با توجه به قتل سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس و تظاهرات مردمی ،حقوق بشردر این کشور نقض شده و چهره واقعی حامیان دروغین حقوق بشر بر همگان مشخص شد.

امام جمعه اسلامشهر با بیان بخشی از جنایتهای مهم امریکا در ایران تصریح کرد: اگر در کشور عزیزمان مجرمی توسط قوه قضائیه محکوم شود، امریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم میکند و این در حالیست که امریکا هیچ ارزشی برای شهروندان سیاه پوست خود قائل نیست و همچنین جنایات بسیاری را در کشورهای مختلف جهان مرتکب شده است.

درادامه این نشست مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان اسلامشهر به تشریح برنامه های خود در رابطه با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با توجه به شرایط کرونا ویروس پرداختند.

گفتنی است هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از تاریخ ۶ تیر ماه تا۱۲ تیر با هدف شناسایی و روشنگری چهره و دشمنی خباثت آلود آمریکا به ملت ایران و بویژه نسل جوان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر