کد خبر: 1007357
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
آذربایجان در وضعیت متفاوت و خطرناک کرونایی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از بازگشت برخی محدودیت‌ها به دلیل افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان خبر داد.

علیار راستگو با بیان اینکه وضعیت استان از لحاظ تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا به صورت روزانه رصد می شود، اظهار داشت: نسبت به سه هفته گذشته، در حال گذران وضعیت بسیار متفاوت و خطرناکی هستیم.

وی ابراز کرد: به رغم ایجاد محدودیت های اجتماعی در ماه های گذشته و روند نسبتا قابل قبول در کنترل بیماری، شاهد افزایش روزانه آمار به دلیل بی توجهی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بسیاری از مردم هستیم.

وی با ابراز نارضایتی از بی توجهی بیشتر مردم نسبت به خطرات ناشی از برگزاری اجتماعات، ادامه داد: در صورت ادامه وضعیت فعلی و به دلیل اهمیت حفظ جان و سلامتی مردم، محدودیت های گذشته را مجددا  در استان اجرا خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: استفاده از ماسک، شستن مستمر دست و صورت با آب و صابون و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توصیه اصلی ستاد استانی کرونا به مردم برای جلوگیری از احتمال ابتلا به بیماری کرونا است.

راستگو ادامه داد: هرگونه اعمال محدودیت در استان، پس از هماهنگی با ستاد ملی کرونا و در برخی موارد با صلاحدید استاندار و بر اساس تفویض اختیارات از ستاد ملی به ایشان انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر