کد خبر: 1007353
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
کمک ۱.۸ میلیارد تومانی مومنانه معیشتی خیران هشترودی
امام جمعه هشترود ضرورت فرهنگ‌سازی برای دوران پساکرونا تاکید کرد و گفت: اکنون که این بحران کرونا همه این اجتماعات را به نوعی تحت‌الشعاع قرار داده است، باید در این مورد فرهنگ نقش خود را با تمام قوا وارد میدان کند تا به نوعی کم و کاستی این روز‌ها را پر کند.

حجت‌الاسلام علی رحیمی پس از 16 هفته از تعطیلی نماز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود که در مسجد تاریخی جامع برگزار شده بود، اظهار داشت: مسوولان باید در عادی‌سازی مسائل مربوط به فرهنگی تلاش کنند.

وی با درخواست از مردم بر رعایت مسائل بهداشتی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: مردم با زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در کاهش این بیماری کمک کنند.

خطیب جمعه هشترود با بیان اینکه خطر عمده این بیماری در سفر، ادارات و بازار است، متذکر شد: اماکن مذهبی و نمازهای جمعه باید دایر باشند اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی.

رحیمی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعان کادر درمان و سلامت از تلاش‌های پزشکان و پرستاران و کادر درمان شبکه بهداشت هشترود تشکر کرد.

وی در ادامه بیان کرد: مجالس ختمی که در خانه‌ها برگزار می‌شود آسیب جدی دارد نه حضور در مساجد و نمازها، از این‌رو باید مجالس ختم در منازل با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت  پروتکل‌های بهداشتی در مساجد برگزار شود.

خطیب جمعه هشترود، ضرورت فرهنگ‌سازی برای دوران پساکرونا تاکید کرد و یادآور شد: اکنون که این بحران کرونا همه این اجتماعات را به نوعی تحت‌الشعاع قرار داده است، باید در این مورد فرهنگ نقش خود را با تمام قوا وارد میدان کند تا به نوعی کم و کاستی این روزها را پر کند.

 امام جمعه هشترود خاطرنشان کرد: مردم خیر هشترود در ایام کرونایی بیش از یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان کمک مومنانه معیشتی به اقشار کمک درآمد کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر