کد خبر: 1007219
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به تصمیم سازمان لیگ فوتبال مبنی بر برگزاری ادامه بازی‌های لیگ برتر گفت: باشگاه‌هایی که خواهان تعطیلی بازی‌ها شده‌اند به خاطر رفع کمبودهایشان آن را مطرح کرده‌اند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین : فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص امضای طومار توسط هفت باشگاه لیگ برتری مبنی بر عدم برگزاری ادامه بازی‌های فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر گفت: وقتی رقابت‌های فوتبال تعطیل شد همه باشگاه‌ها اعلام کردند تابع تصمیم سازمان لیگ هستند، اما حالا که همین مجموعه می‌خواهد بازی‌ها را از سر بگیرد با آن مخالفت می‌کنند که نشان می‌دهد ربطی به حل و فصل بحران بوجودآمده به خاطر بیماری کرونا ندارد.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: دغدغه اصلی این باشگاه‌ها سلامتی نیست. آن‌ها این موضوع مهم را برای رفع کمبودهایشان نمایش می‌دهند. اکثر این باشگاه‌ها به دلیل شرایط مالی و همچنین جایگاهی که در جدول دارند قصد لغو بازی‌ها را دارند.

وی درباره تاکید سازمان لیگ به برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: قطعاً عادلانه‌ترین راه ممکن برای تعیین قهرمان و تیم‌های سقوط کننده ادامه برگزاری بازی‌های لیگ برتر است. آیا همین باشگاه‌ها حاضرند پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی شود و دو تیم قعر جدول هم به لیگ یک سقوط کرده و مدعیان حاضر در این جدول به لیگ برتر بیایند؟



پیشکسوت پرسپولیس راجع به بحران سرخپوشان در دفاع چپ با توجه به مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی گفت: برای محمد انصاری خیلی ناراحتم که برای دومین بار چنین مصدومیتی به وجود آمده است. پرسپولیس بدون انصاری قطعاً به مشکل خواهد خورد. محمد نادری هم یکی از بازیکنان خوب فوتبال ایران است، اما پرسپولیس نیاز به حضور دو بازیکن در هر پست دارد. تیمی که در سه جام می‌جنگد باید همیشه نیمکت قدرتمندی برای هر تغییر داشته باشد.

آشوبی درباره رفتن بیرانوند به آنتورپ بلژیک و تعیین جانشین برای او یادآور شد: قطعاً رفتن او به آنتورپ، کمترین حق بیرانوند است که درخشش و پیشرفت فوق العاده‌ای داشته است. رادوشوویچ هم در سه فصل گذشته نشان داد می‌تواند دروازه بان مطمئنی باشد، اما قطعاً رفتن بیرانوند نیاز به تقویت این تیم در پست دروازه بانی دارد تا بتواند کنار رادو رقابت کرده و آمادگی خود را به بالاترین سطح برسانند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار