کد خبر: 1006434
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
یک شرکت چینی به کارمندان شرکت‌های دولتی پیشنهاد کرده تا با دریافت یکی از ۲ واکسن توسعه یافته در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: یک شرکت چینی به کارمندان شرکت‌های دولتی پیشنهاد کرده تا با دریافت یکی از ۲ واکسن توسعه یافته در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

به کارمندان شرکت‌های دولتی (SOE) که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند، پیشنهاد شده علیه ویروس کرونا واکسینه شوند.

این واکسن توسط شرکت ملی بیوتک چین که زیر مجموعه زیرمجموعه سینوفارم است توسعه یافته است.

کارشناسان حدس می‌زنند، واکسیناسیون کارمندانی که به مناطق پرخطر مانند ایالات متحده، برزیل و هند سفر می‌کنند در اولویت قرار خواهد گرفت.

تحلیلگران پیشنهاد می‌کنند که پیشنهاد واکسیناسیون علیه کرونا نه تنها در محافظت از شهروندان چینی در خارج از کشور موثر خواهد بود، بلکه به ارائه اطلاعات با ارزش‌تر برای کمک به تشخیص سطح آنتی بادی و محاسبه میزان حفاظت از واکسن برای مراجعه جهانی به اثر آن کمک می‌کند.

این دو واکسن برای استفاده فوری توسط مؤسسه محصولات بیولوژیکی پکن و انستیتوی محصولات بیولوژیکی ووهان که هر دو وابسته به گروه داروسازی ملی چین (سینوفارم) هستند، تولید شده اند.

هر دو واکسن غیرفعال هستند که در طی دو مرحله اول کارآزمایی‌های بالینی، نتایج ایمن و بدون واکنش منفی را نشان داده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است: «با توجه به بازخوردی که از سوی سینوفارم داده شده، دو واکسن تأیید شده‌اند که از طریق آزمایشات بالینی ایمن باشند و هم اکنون به مرحله کارآزمایی بالینی مرحله سوم می‌روند؛ تمام مراحل با قوانین و مقررات ملی مربوطه در حال انجام است».

در این اطلاعیه همچنین آمده است: «واکسیناسیون کاملاً داوطلبانه است؛ رضایت آگاهانه قبل از واکسیناسیون باید امضا شود و دوز دوم باید طی ۱۴-۲۸ روز پس از اتمام اولین دوز انجام شود».

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار