کد خبر: 1006393
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۷ میلیون و ۴۵۸ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند؛ کشور برزیل در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۳ هزار مبتلا به مجموع ۷۷۵ هزار مبتلا رسید.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۷ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۶۵۲ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴۱۹ هزار و ۲۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۲۱۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۰ هزار و ۸۵۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۴۰۱ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۱۵ هزار و ۱۳۰ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۳ هزار و ۱۰۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷۷۵ هزار و ۱۸۴ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۳۹ هزار و ۷۹۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۸ هزار و ۴۰۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۹۳ هزار و ۶۵۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶ هزار و ۳۵۸ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های انگلیس، اسپانیا، هند، ایتالیا و پرو نیز به ترتیب با ۲۹۰ هزار و ۱۴۳، ۲۸۹ هزار و ۳۶۰، ۲۸۷ هزار و ۱۵۵، ۲۳۵ هزار و ۷۶۳ و ۲۰۸ هزار و ۸۲۳ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های آلمان با ۱۸۶ هزار و ۸۶۶ و ایران با ۱۷۷ هزار و ۹۳۸ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و روسیه به ترتیب با ۸۰۸ هزار و ۴۹۴، ۳۹۶ هزار و ۶۹۲ و ۲۵۲ هزار و ۸۷۳ هزار بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

آخرین آمار ویروس کرونا در جهان +جدول

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار