کد خبر: 1005659
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی از افزایش پروازهای فرودگاه شهید مدنی تبریز در مسیر مشهد با برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی سپهران خبر داد.

امین آذری اعلام کرد: پرواز مشهد- تبریز- مشهد با شماره پرواز ورودی ۴۳۵۶ و خروجی ۴۳۵۷ توسط شرکت هواپیمایی سپهران با هواپیمای B۷۳۷ آغاز شده است.

وی افزود: این پروازها در مسیر مشهد- تبریز- مشهد در روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه انجام خواهد شد.

پیش از این پروازهای فرودگاه تبریز در مسیر مشهد همه روزه توسط شرکت های هواپیمایی آتا، ایرتور و معراج برقرار بود.

هواپیمایی سپهران یکی از شرکت های هواپیمایی تازه تاسیس در ایران است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و به صورت خاص، بومی استان فارس است 

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در ارتفاع ۱۴۹۴ متری از سطح دریا در زمینی به مساحت ۵۲۹ هکتار در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته فعال است.
این فرودگاه با روزانه ۴۴ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری ، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) که بیشتر از مبدا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود، نقش بسیار مهمی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر