کد خبر: 1004985
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا گفت: بسیجیان آذربایجان شرقی در طول مدت شیوع ویروس کرونا حماسه های ماندگار آفریدند.

سردار عابدین خرم  در مراسم تجلیل از تلاشگران و خادمان موکب شهدای آذربایجان شرقی با بیان اینکه خادمان شهدا در پشتیبانی از مدافعان سلامت اقتدار بسیج را نشان دادند، افزود: خادمان شهدا در پشتیبانی از مدافعان سلامت در دوران سخت کرونایی با حضور حماسی در تولید ماسک، گان و سایر اقلام بهداشتی قدرت بالای بسیج و بسیجی را به رخ جهانیان کشیدند.

وی اظهار داشت: خادمان موکب شهدای آذربایجان با تلاش های شبانه روزی جهاد را در این ایام به خوبی معنی کردند و باز هم صفحه زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و سپاه و بسیج اضافه کردند.

خرم ادامه داد: خادمان این مواکب طی هقته های گذشته هر جا و هر مکانی نیاز بود وارد میدان شده و به یاری مردم و مدافعان سلامت شتافتند و حضور بی ادعای آن‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران پس از آن شاهدی بر این ادعاست.

وی اضافه کرد: این تلاشگران و خادمان شهدا در جریان سیل سال‌های گذشته در جنوب کشور و زلزله اخیر شهرستان های میانه و سراب نقش خود را به خوبی انجام دادند و در این دوران سخت کرونایی نیز با حضور حماسی در تولید ماسک قدرت بالای بسیج و بسیجی را نشان دادند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: خادمان موکب شهدا برای مبارزه و مقابله با ویروس کرونا به خوبی پا به عرصه گذاشتند و از همان ابتدا فعالیت‌های جهادی را شروع کردند تا بتوانند پشتیبانی برای مدافعان سلامت و پرستارانی باشند که در راستای پیشگیری و درمان این بیماری بار سنگین را به دوش داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر