کد خبر: 1003209
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم تردد کمتر مردم در سطح شهر، به دنبال فراهم کردن شرایطی هستیم تا با استفاده از ظرفیت فروشگاه‌های اینترنتی، اصناف، بخشی از کالاهای خود را از راه فضای مجازی عرضه کنند.

محمدمهدی برقی  در جمع تعدادی از مدیران اتحادیه های صنفی تبریز افزود: از نیمه اسفند ماه سال گذشته تنها اصناف تامین کننده مایحتاج ضروری مردم مجاز به فعالیت شدند و بقیه اصناف به سمت تعطیلی رفتند و این روند همچنان تا به امروز ادامه دارد.
وی ادامه داد: شلوغی فروشگاه های ارائه کننده مایحتاج ضروری مردم احتمال افزایش ویروس کرونا را افزایش داد و بر همین اساس، راه اندازی و تقویت کسب و کارهای اینترنتی به عنوان یکی از راهکارها برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مورد توجه قرار گرفت.
برقی با اشاره به لزوم تردد کمتر مردم در سطح شهر اظهار کرد: این سازمان به دنبال فراهم کردن شرایطی است تا با استفاده از ظرفیت فروشگاه‌های اینترنتی، اصناف، بخشی از کالاهای موجود خود را از راه فضای مجازی عرضه کنند.
وی در این نشست که به منظور معرفی ۲ کسب و کار جدید الکترونیکی به اتحادیه های صنفی برگزار شد، اضافه کرد: اکنون با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در ایران روال عادی کسب و کار را، البته بسته به نوع کار، متاثر کرده است حرکت به سمت الکترونیکی شدن صنوف و خدمات ضروری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر