کد خبر: 1002885
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کشف ۱.۴ میلیون لیتر مواد ضدعفونی احتکار در استان
فرمانده سپاه عاشورا گفت: تاکنون ۲.۵ میلیون ماسک و ۲۷ هزار گان در ۲۱۵ کارگاه تولیدی که به صورت عمده در مساجد، حسینیه‌ها و منازل راه‌اندازی شده‌اند، تولید شده است.

سردار عابدین خرم در نشست هم‌اندیشی رئیس جمهور با فعالان مبارزه با کرونا در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد به تشکیل قرارگاه زیستی امام رضا(ع) توسط سپاه اشاره کرد و با بیان اینکه بعد از تشکیل ستاد استانی مقابله با کرونا، 5 وظیفه مهم بر عهده این قرارگاه گذاشته شد، اظهار داشت: اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا یکی از این وظایف بود که با مشارکت مراکز سلامت و حضور ۹ هزار و ۴۰۰ نفر از بسیجیان استان در 385 پایگاه انجام شد و تاکنون 95 درصد جمعیت استان تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.
 
وی افزود: وظیفه دوم، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و گان بود که تاکنون 2.5 میلیون ماسک و 27 هزار گان در 215 کارگاه تولیدی که به صورت عمده در مساجد، حسینیه‌ها و منازل راه‌اندازی شده‌اند، تولید شده است.
 
وی، شناسایی جمعیت آسیب‌دیده از کرونا را سومین مأموریت سپاه عاشورا عنوان کرد و گفت: تاکنون 170 هزار بسته معیشتی به ارزش 26 میلیارد تومان با مشارکت مردم در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
 
خرم همچنین از مشارکت فعال سپاه و نیروهای بسیجی در رفع آلودگی و پاک‌سازی محیطی به عنوان چهارمین مأموریت این نهاد انقلابی خبر داد و گفت: پنجمین مأموریت، مبارزه با احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی بود که در این رابطه، بیش از یک میلیون و 400 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و 20 هزار ماسک و دستکش، کشف و در اختیار مسئولان بهداشت و درمان قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر