کد خبر: 1002390
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
بحران مالی در پرسپولیس شرایط این باشگاه را بحرانی‌تر از همیشه کرده است. شرایطی که مدیران وقت پرسپولیس را مجبور کرده برای تأمین هزینه‌های یکی از سفر‌های تیم، مبلغی را از آژانس ارائه دهنده خدمات هواپیمایی قرض بگیرند.
 سرویس ورزشی جوان آنلاین: چند ماهی است که یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس با مسئولان این باشگاه تماس می‌گیرد تا مطالبات خود را وصل کند. با وجود اینکه این مبلغ نسبت به هزینه‌های جاری باشگاه ناچیز است، اما تا به حال پرداخت نشده و ماجرای عجیبی را ایجاد کرده است.

در دوره مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد، باشگاه پرسپولیس با یک آژانس هواپیمایی قراردادی منعقد می‌کند که بر اساس آن، آژانس مذکور خدمات سفر کاروان پرسپولیس به خارج از کشور برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کند. پس از امضای این قرارداد زمانی که پرسپولیسی‌ها قصد داشتند عازم دوحه شوند، انصاری‌فرد با مدیر آژانس هواپیمایی طرف قرارداد تماس می‌گیرد و عنوان می‌کند که باشگاه در تامین هزینه‌های جاری تیم در دوحه دچار مشکل شده و از مدیر این آژانس درخواست می‌کند تا به نماینده باشگاه پرسپولیس مبلغی ارز تحویل دهد تا پرسپولیس از پس پرداخت هزینه‌های خود در دوحه بر بیاید.

یعنی باشگاه عملا نه تنها هزینه هتل و پرواز را پرداخت نکرده بود، بلکه در اقدامی جالب برای هزینه‌های جاری خود نیز از مدیر آژانس تقاضای پولی به عنوان قرض می‌کند. در ادامه مدیر این آژانس هم ۶۴٠٠ دلار به نماینده باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌کند، پرداختی که تا به امروز تسویه نشده است.

نکته جالب در این ماجرا این است باشگاه پرسپولیس که با شرکتی به عنوان کارگزار قرارداد همکاری داشت، در مقطعی تحت مدیریت انصاری‌فرد آنقدر دچار مشکل مالی می‌شود که برای تامین ۶ هزار و ۴٠٠ دلار، مجبور می‌شود از مدیر آژانس تقاضای پول به عنوان قرض کند.

اینکه در آن مقطع چه سیاستی در تامین منابع مالی در باشگاه پرسپولیس اتخاذ می‌شد، نکته‌ای است که مدیران سابق این باشگاه باید پاسخگوی آن باشند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار