کد خبر: 1001444
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
سرپرست هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا ۲۴۰ هزار ماسک و ۲۳ هزار عدد مواد ضدعفونی‌کننده در بین بیماران خاص این استان توزیع شد.

هادی موسوی،  افزود: این ماسک ها و مواد ضدعفونی کننده در قالب ۲۴ هزار بسته بهداشتی هر بسته شامل ۱۰عدد ماسک و یک عدد محلول ضدعفونی است و ارزش ریالی آن ها بیش از ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد می شود.

وی یادآوری کرد: جمعیت هلال احمر در استای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به اقشار محروم و خانواده های آسیب پذیر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در آستانه فرارسیدن روز بیماری های خاص و صعب العلاج، همزمان با هفته هلال احمر اقدام به این کار کرده است.

موسوی، ادامه داد: با توجه به تداوم حمایت از خانواده های متاثر از کرونا و اقشار کم برخوردار از خیرین و هم استانی های نوع دوست درخواست می شود کمک های نقدی خود را از طریق شماره گیری کد #۴۱ *۱۱۲*  و شماره حساب ۹۹۹۹۹ به این امر اختصاص دهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۹۶ هزار و ۴۴۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۱۵۶ نفر رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر