کد خبر: 1000980
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه ۵۰ درصد شهروندان الزام استفاده از ماسک را رعایت می‌کنند، گفت: این کار باعث کاهش شانس ابتلای افراد و انتشار ویروس در تماس‌های نزدیک در مترو می‌شود.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: دکتر علیرضا زالی با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد از مسافران مترو از وسایل حفاظت شخصی اعم از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند اظهار کرد: با توجه به احتمال افزایش بار حجم مسافران مترو در روز‌های آتی مقرر شد راهکار‌هایی برای تهیه ماسک‌های متناسب با پروتکل‌های بهداشتی و قیمت مناسب برای مسافران اتخاذ شود.

زالی با اشاره به اعمال نظارت بر لزوم استفاده از ماسک در مترو گفت: خوشبختانه ۵۰ درصد شهروندان الزام استفاده از ماسک را رعایت می‌کنند و طبیعتاً این کار باعث کاهش شانس ابتلای افراد و انتشار ویروس در تماس‌های نزدیک در مترو می‌شود.

وی تأکید کرد: استفاده از ماسک در مترو برای حفاظت خود فرد و دیگران الزامی است.

زالی با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: پس از آمادگی زیرساخت‌های لازم این کار محقق می‌شود بنابراین دوستان در شهرداری و مترو در حال تدارک زیرساخت‌های لازم هستند تا بدون ایجاد مشکل برای شهروندان این کار تحقق یابد.

به گفته فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران قرار است اقدامات کارشناسی در این زمینه با استفاده از ظرفیت شهرداری تهران، وزارت صمت و گروه‌های خیرین انجام شود و به همین شکل زمینه تدارک و لجستیک مستمر و پابرجایی برای تهیه ماسک فراهم شود تا در اختیار مسافران متروی تهران قرار گیرد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار