کد خبر: 993058
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به شیوع بیماری کرونا در برخی مناطق کشور گفت: براساس نظر مراجع تقلید، تبعیت از دستورات متخصصان بهداشت، حجت شرعی برای جامعه است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: اگر مسوولان بهداشتی و درمانی کشور، مواردی را برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری توصیه می کنند، همه باید به آنها عمل کنند.
وی ادامه داد: در برابر این بلای طبیعی که دامنگیر بسیاری از کشورهای جهان شده، رعایت موازین بهداشتی بیش از پیش ضروری و حیاتی است.
وی اضافه کرد: در این راستا، با وجود مستحب بودن دید و بازدیدها، برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری باید از دست دادن و روبوسی کردن پرهیز کرد که این امر مورد تاکید مسوولان بهداشتی است.
خطیب جمعه مراغه گفت: اگر موازین بهداشتی در جامعه رعایت نشود، خدای ناکرده با وجود تلاش های پرسنل بهداشتی، بحران ایجاد خواهد شد.
آیت الله پورمحمدی افزود: از احتکار کالاهای بهداشتی نیز باید جلوگیری کرد و در صورت وقوع این امر، مسوولان مربوطه باید برخورد کنند.

وی همچنین با اشاره به حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای گفت: ملت بزرگ‌ایران با وجود تبلیغات منفی دشمنان، در انتخابات مجلس شورای اسلامی پرشور و گسترده شرکت کردند.
وی اضافه کرد: منتخبان مردم در این انتخابات نیز علاوه بر وظایف کلان خود در زمینه قانون گذاری و نظارت، در رسیدگی و پیگیری مشکلات منطقه و حوزه انتخابیه تلاش و اهتمام کنند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر