کد خبر: 975017
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
پدر دانش‌آموزی که تنبیه معلم باعث پارگی پرده گوش فرزندش شده بود، پس از اینکه متوجه شد وزیر، حکم برکناری معلم خاطی را صادر کرده است، بخشش خود را از این معلم اعلام کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: چند روز پیش بود که خبری با عنوان «تنبیه دانش آموز یزدی سبب پارگی پرده گوش آن شد» در خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و فضای مجازی دست‌به‌دست می‌چرخید و واکنش‌ها هم نسبت به این عمل در حال افزایش و مردم روز به روز به دنبال این بودند که با معلم خاطی برخورد و کاری صورت گیرد که دیگر معلمین دست به این کار نزنند.

این واکنش‌ها و مطالبی که نوشته می‌شد در نهایت از سمت وزیر آموزش‌وپرورش به یک تصمیم قاطع رسید که آن‌هم برکناری معلم خاطی از ادامه فعالیت‌هایش بود.
این تصمیم وزیر مورد حمایت افراد بسیاری همچون محمدعلی طالبی، استاندار یزد و معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده قرار گرفت به نحوی که ابتکار در این باره نوشت: «‎ممنون از توجه و قاطعیت شما، مدارس باید با تنبیه بدنی خداحافظی کنند.».

اما یک تصمیم و تماس تلفنی سبب شد که ماجرا ۱۸۰ درجه تغییر و همه نگاهشان به بخشش پدر دانش‌آموز عوض شود، چون سجاد جوکار پدر دانش‌آموزی که توسط معلم تنبیه و پرده گوشش پاره و راهی بیمارستان شده بود پس‌ازاینکه متوجه شد وزیر آموزش‌وپرورش تصمیم به برکناری این معلم گرفته است، تصمیم گرفت با تماس خود با وزیر و مسؤولان استانی بخشش خود را از این کار معلم بیان و تلاش کند که این شخص به شغل خود بازگردد و از ادامه فعالیتش بازنماند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار