کد خبر: 1223650
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: موضوع تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان سراوان در مدرسه، بصورت جدی پیگیری و با فرد خاطی برخوردی قاطع و قانونی می‌شود.

جوان آنلاین: داوود گلی افزود: در پی انتشار مطلبی تحت عنوان تنبیه بدنی دانش آموز پایه اول دبستان ۱۳ آبان روستای دزک شهرستان سراوان پس از بررسی موضوع یادشده محرز شد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: این خبر صحت داشته و معلم مربوطه تحت تاثیر احساسات و هیجانات لحظه ای، ناخواسته مبادرت به این اقدام غیر انسانی و خلاف قوانین و ضوابط حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت کرده است.
رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سراوان پس از آگاهی یافتن از این موضوع (روز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۱) بلافاصله با هدف بررسی صحت و سقم و چگونگی وقوع این مسئله، اقدام به اعزام تیمی متشکل از مسئولین واحد‌های نظارتی و آموزشی به مدرسه کرده و در اولین مرحله ابلاغ مدیر مدرسه یادشده لغو و معلم مربوطه نیز با تشکیل پرونده تخلفاتی، به منظور سیر مراحل اداری و صدور رای به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شده است.

گلی بیان کرد:موضوع ممنوعیت تنبیه بدنی و لزوم پرهیز از این عمل غیر انسانی در مدارس از طریق ارسال دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مختلف و متعددی هر ساله به مدیران، معلمان و عوامل اداری و آموزشی مدارس اطلاع رسانی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار