کد خبر: 974922
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه مرند خبر داد:
پنجمین جشنواره زعفران بناب شهرستان مرند به صورت استانی در روز‌های ۱۶ و ۱۷ آبان ماه در عینالی تبریز برگزار خواهد شد.
معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه مرند، در جلسه کارگروه کشاورزی با محوریت جشنواره زعفران مرند که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری جشنواره بهترین فرصت برای عرضه محصولات و زعفران بناب مرند است تا از این طریق، محصولات شهرستان به استان معرفی شود.

مسعود شکرانی بر ضرورت تعامل و هماهنگی ادارات مختلف در جهت برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تاکید کرد و افزود: گروه‌های هنری در این جشنواره باید به اجرای برنامه بپردازند و سخنرانی‌ها به صورت کاربردی و تخصصی ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: بسته‌های تبلیغاتی ارائه شده در این جشنواره باید به صورت هدفمند و زیبا آماده و در روز برگزاری جشنواره در اختیار شرکت کنندگان قرار بگیرد.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه مرند اذعان داشت: یک تیم کارشناسی قوی باید طی چند روز آینده، نسبت به چینش غرفه‌های جشنواره بررسی و اقدام کنند.

شکرانی در ادامه با اشاره به معضل کمبود آب تصریح کرد: آب، امروز یکی از معضلات کشاورزی است و بحث مدیریت آب و میزان حق آبه و نحوه بهره برداری از آن باید به کشاورزان انتقال داده شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به عرضه زعفران تقلبی در مرند تصریح کرد: اگر افراد و یا مراکزی نسبت به عرضه زعفران‌های تقلبی در شهرستان مرند اقدام می‌کنند گزارش آن را در اختیار ما قرار دهند تا در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی شده و نسبت به جمع آوری اقدام شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر