کد خبر: 974915
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
فرماندار عجب‌شیر مطرح کرد:
فرماندار عجب‌شیر با بیان اینکه مهم‌ترین رویکرد در پدافند غیرعامل حفظ جان مردم است گفت: پدافند غیرعامل در تامین امنیت و کاهش آسیب‌پذیری جامعه نقش مهمی دارد.
فرماندار عجب‌شیر با بیان اینکه مهم‌ترین رویکرد در پدافند غیرعامل حفظ جان مردم است گفت: پدافند غیرعامل در تامین امنیت و کاهش آسیب‌پذیری جامعه نقش مهمی دارد.

عادل اصغرپور  در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان افزود:  رعایت اصول و ضوابط پدافند غیرعامل در احداث و اجرای تمامی طرح‌های که توسط دستگاه‌های دولتی و خصوصی اجرا می‌شود ضروری است.

وی گفت: بررسی وضعیت شهر و روستا‌های شهرستان از نظر آمایش سرزمینی و دفاعی و طرح‌های توسعه ای، ارزیابی تهدیدات سایبری و تبیین وظایف دستگاه‌های اجرایی در شرایط بحران از اهداف اجرای پدافند غیرعامل است.

اصغرپور توجه به پدافند غیرعامل در ادارات را مورد تاکید قرار داد و افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت اصول و ضوابط پدافند غیرعامل هستند.

وی افزود: رعایت پدافند غیرعامل در طرح‌های عمرانی باید در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز جدی گرفته شود تا باورها، اعتقاد‌ها و فرهنگ مردم از قوام و ثبات لازم برخوردار باشد.

اصغرپور  همچنین از برگزاری مانور پدافند غیرعامل در این شهرستان خبرداد و گفت: این مانور در هفته پدافند غیرعامل (۸ تا ۱۴ آبان)  برگزار می‌شود و در این هفته علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی پدافند غیر عامل در مدارس و ادارات، رعایت اصول پدافندی در ادارات، خدمات رسانی و تجهیز مراکز اسکان توسط دستگاه‌های خدمات رسان و شناسایی نقاط حادثه آسیب پذیر نیز اجرا می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر