کد خبر: 951974
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
گلریزان میلیاردی جامعه ورزش و هنر در اکران فیلم تختی برای کمک به سیل زدگان
در یک اتفاق خوب و خداپسندانه برخی از چهره‌های ورزشی و هنری در مراسم اکران فیلم تختی برای کمک به سیل زدگان دور هم جمع شدند و آستین‌ها را بالا زدند تا با جمع آوری کمک‌های میلیاردی، کمی باعث شادی سیل زدگان شوند.
منصور برزگر عضوشورای کشتی آزاد که یکی ازاین چهره‌های ورزشی حاضر در مراسم بود بود در گفت وگو با "جوان آنلاین" گفت: تا زمانی که یادمان است ما همیشه پیرو و مرام تختی هستیم. تختی یک ورزشکار مردمی بود، مردی که در زلزله بوئین زهرا به تنهایی به کمک زلزله زده‌ها شتافت. ما همه به تبعیت از تختی وقتی متوجه شدم چنین مراسمی است با افتخار حضور یافتم و تا سهم کوچکی در این گلریزان داشته باشم.
وی با انتقاد از رفتار و مسلک برخی از ورزشکاران و هنرمندان گفت: متاسفم که برخی از ورزشکاران و هنرمندان برای شرکت در این مراسم درخواست پول کرده‌اند و درمراسم گلریزان حضور نیافتند. جای تعجب است که این افراد حقیر برای همچین مراسم‌هایی هم درخواست پول می‌کنند. خیلی‌ها دراین مراسم که با اکران فیلم تختی همراه بود با خرید بلیط‌های چند میلیونی درصدد کمک به هموطنانمان بودند، اما برخی از چهر‌های ورزشی و هنری، آنقدر غرق در مسائل مالی شده‌اند که فرق یک مراسم خداپسندانه و مراسم تبلیغاتی را متوجه نمی‌شوند و این فقط مقصر برخی نشریاتی هستند که امثال من را چهره و بزرگ می‌کنند که در چنین روز‌هایی این آبروریزی را بوجود می‌آوریم وگرنه هر کسی کارنامه حرفه ایش مشخص است و اگر کسی اصالت خانوادگی درست داشته باشد هیچ وقت برای مراسم گلریزان، طلب پول نمی‌کنند.
مربی سابق تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: به نظر من، چون این مراسم با اکران فیلم تختی همراه شده بود و خود تختی هم همیشه در این امور پیشقدم بود مراسم زیبا و به یادماندنی برگزار شد و یادگار ماند. دراین مراسم علیرضا حیدری کشتی گیر سابق اعلام کرد که مدال برنز خودش را به قیمت پایه ۳۲۰ میلیون تومان به حراج خواهد گذاشت تا برای احداث یک مدرسه اقدام کند. در این مراسم خداپسندانه که انصاف پول خوبی هم جمع آوری شد قرار است توسط سازمان هلال احمر به دست مردم سیل زده در سراسر کشور برسد.
برزگر در ادامه اظهار داشت: من به شخصه در برخی کشور‌ها وقتی می‌بینم که ستاره‌های ورزشی شان در مواقع لزوم به هموطنانشان کمک می‌کنند غبطه می‌خورم. اما متاسفانه برخی از چهر‌های ما هیچ بوی انسانیت و معرفت نبرده‌اند فقط دنبال پول هستند و اگر پول نصیب شان بیاید در صحنه‌ها حضوری فعال دارند در غیر این صورت نیستند. واقعا همه چیز پول نیست اتفاق برای همه است و باید دست به دست مشکلات را حل کنیم.
وی با قدردانی از عوامل ساخت فیلم تختی افزود: فیلم تختی متشکل از چند بخش مستند توانسته فیلم را به حالت واقعی برای ببینده تداعی کند. من از دیدن فیلم تختی بسیار لذت بردم. به نظرم فیلم غلامرضا، فیلم تأثیرگذار و جذابی بود. من اگر بگویم بخشی از زندگی خود را در این فیلم دیدم اغراق نکرده‌ام. در واقع باید سختی کشیده باشی که بدانی چه بر سر غلامرضا تختی آمده است. من از عوامل ساخت این این فیلم سپاسگزارم، چون می‌دانم ساخت آن کار ساده‌ای نبوده و به تمام جزئیات با هنرمندی نگاه شده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جاسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
تیتر بد وغیر حرفه ای زدی. چرا هنرمندان را در تیتر نیاوردی وفقط ورزشکاران را نوشتی ؟چون خودتون را هنرمند مینامید!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار