کد خبر: 951955
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
هفته بیست و ششم لیگ برتر
هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز با انجام با چهار بازی در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود طی آن نساجی میزبان پدیده است، تراکتورسازی از پیکان پذیرایی می‌کند، سپیدرود و پارس جنوبی در جم به مصاف هم می‌روند و فولاد میزبان صنعت نفت آبادان است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: در اولین دیدار که از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با قضاوت زاهدهی فرد انجام می‌گیرد نساجی پذیرای تیم پدیده است. این در حالی است که هر چه به پایان رقابت‌های لیگ برتر می‌رسیم بازی‌ها از حساسیت بالایی برخودار هستند. شاگردان گل محمدی که در نیم فصل اول از شرایط مالی خوبی برخوردار نبودند، اما توانستند همچنان در کورس قهرمانی قرار بگیرند و امروز برای کسب سهمیه بجنگند. در آن سو نساجی هم با کسب نتایج متوسط در میان جدول قرار دارد و خیلی شانس کسب سهمیه ندارند و برای همین با اطمینان خاطر پا به میدان خواهند گذاشت.
تراکتورسازی به دنبال بقا در کورس قهرمانیاما در دیگر بازی امروز تیم مدعی قهرمانی تراکتورسازی در خانه میزبان تیم پیکان است. تیمی که به واسطه شکستش دربازی قبلی و اخراج فروزان دروازه بانش به دنبال کسب سه امتیاز این بازی است. شاگردان لیکنز خوب می‌دانند برای کسب عنوان قهرمانی هر بازی حکم یک فینال را دارد و تلاش کنند تا بهترین نتیجه ممکن را برابر شاگردان فرکی کسب کنند. این بازی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.
اما در سومین بازی امروز پارس جنوبی پذیرای تیم سپید رود است. تیمی که هفته گذشته توانست برد ارزشمندی را در خانه برابر تراکتورکسب کند و در صورت پیروزی امروز یک پله صعود خواهد داشت. سپیدرودی‌ها در دو هفته گذشته ۴ امتیاز از دو بازی مقابل ذوب آهن و تراکتورسازی گرفته‌اند و فرصت خوبی دارند تا پس از هفته‌ها صعودی در جدول لیگ برتر داشته باشند.
اما در آخرین بازی امروز که از ساعت ۱۹/۱۵ به قضاوت شریفی برگزار می‌شود فولاد به مصاف صنعت نفت می‌رود. دربی خوزستانی که حال و هوای خاص خودش را دارد. لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد با ۱۰ گل در جدول برترین گلزنان لیگ برتر حضور دارد و او هم نیم نگاهی به آقای گلی این مسابقات دارد. شاید این بازی خانگی فرصت مناسبی برایپریرا باشد تا بر تعداد گل‌های زده‌اش اضافه کند.
اما دیروز در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال تیم‌های سایپا و سپاهان در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم رفتند که سپاهان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ حریف خود را شکست دهد. سجاد شهباززاده (۱۳)، کومان (۱+۴۵) کی‌روش استنلی (۵۳ و ۵۶) و مهرداد محمدی (۷۹- پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند و گل‌های سایپا را هم رضا اسدی (۲۳) و آرمان رمضانی (۶۶- پنالتی) به ثمر رساندند. سپاهان با این برد با ۵۵ امتیاز و با تفاضل کمتر نسبت به استقلال در رده سوم جدول مسابقات قرار گرفت. در دیگر بازی نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت هم به تساوی بدون گل رسیدند.



برنامه بازی‌های امروز لیگ برتر
جمعه ۳۰ فروردین ۹۸
* تراکتورسازی تبریز-پیکان تهران؛ ساعت ۱۷/ ورزشگاه یادگار امام تبریز
داور: موعود بنیادی فر کمک‌ها: قهرمان نجفی – براتعلی مولوی کمک داوران اضافی: کمیل غلامی- پیمان فرخی مهر داور چهارم: بابک عباسقلی زاده ناظر: محمدجواد تقی پور
* پارس جنوبی جم-سپیدرود رشت؛ ساعت ۱۹/ ورزشگاه تختی جم
داور: کوپال ناظمی کمک‌ها: تورج عیوض محمدی – ایوب غلامزاده کمک داوران اضافی: مهدی مرجان زاده - جواد رحیم زاده داور چهارم: مهدی شفیعی ناظر: ایرج نظری
* نساجی مازندران-پدیده مشهد؛ ساعت ۱۶/ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
داور: محمدحسین زاهدی فرد کمک‌ها: علی میرزابیگی – عسگر محمدی کمک داوران اضافی: رضا مهدوی- محمدباقر پورباقر داور چهارم: عباس پورحیدری ناظر: محمود رفیعی
* فولاد خوزستان-صنعت نفت آبادان؛ ساعت ۱۹:۱۵/ ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز
داور: روح الله شریفی کمک‌ها: محمد عطایی- اسد حاج محمدی کمک داوران اضافی: حسین زمانی - حسین زیاری داور چهارم: هادی طوسی ناظر: اسماعیل صفیری.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار