کد خبر: 1227117
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
تقوی: منافع ملی بالاتر از منافع شخص است
میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارد. شاید بتوان عنوان کرد که این مدیر جوان چندان خوش‌شانس نبوده که در این مقطع حساس به ریاست فدراسیون رسیده است. زمانی که کسب پیروزی و موفقیت برای والیبال چیزی در حد غیرممکن است، اما او با وجود تمام مشکلات به آینده امیدوار است
حامد قهرمانی
جوان آنلاین: والیبال ایران آزمون سخت انتخابی المپیک را پیش‌رو دارد. مسابقاتی که همه خوب می‌دانیم پیروزی و موفقیت در آن برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ پاریس چقدر سخت است. با این حال برخی اتفاقات رخ داده حول و حوش تیم ملی حالا کار را سخت‌تر هم کرده است. در حالی که تصور می‌شد مشکل اصلی تیم ملی انتخاب سرمربی باشد، اما حالا و با حضور «پائز» هم حاشیه‌ها تمام نشده و اتفاقاتی نظیر مصدومیت بازیکنان مطرح و خداحافظی و غیبت برخی بازیکنان باتجربه که انتظار می‌رفت حضورشان برگ برنده‌ای باشد برای والیبال ایران در مقابله با قدرت‌های اول جهان، همه چیز را به‌هم ریخته است. 
میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارد. شاید بتوان عنوان کرد که این مدیر جوان چندان خوش‌شانس نبوده که در این مقطع حساس به ریاست فدراسیون رسیده است. زمانی که کسب پیروزی و موفقیت برای والیبال چیزی در حد غیرممکن است، اما او با وجود تمام مشکلات به آینده امیدوار است. تقوی با اشاره به غیبت بازیکنان نامدار در اردوی تیم ملی می‌گوید: «عرصه امروز والیبال عرصه فنی است؛ فارغ از نام‌ها، کسانی که به دلیل آسیب‌دیدگی یا به دلیل فنی و به هر دلیل دیگری از تیم ملی کنار گذاشته یا انصراف داده‌اند، همگی باغیرت بودند و هستند و قطعاً تمام نگاه‌ها اینگونه است که منافع ملی را بالاتر از منافع شخصی می‌دانند.»
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به انگیزه بالای سرمربی جدید تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک به ایسنا گفت: «پائز انسان بسیار باانگیزه‌ای است. همه می‌دانند که او آدم کم‌تجربه‌ای نیست و قطعاً اینطور به نظر می‌رسد که افتخار‌آفرینی در این رویداد برای آینده کاری خود ایشان نیز از اهمیت خاصی بر خوردار است. در چند روز گذشته ارتباط نزدیکی با آقای پائز داشتم و متوجه این موضوع شدم که تنها هدف او رسیدن به المپیک است و قطعاً فدراسیون با تمام توان از ایشان و مجموعه تیم ملی در راه کسب سهمیه المپیک حمایت خواهد کرد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار