کد خبر: 948930
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
سرمربی تیم ملی سابر کشورمان گفت: می‌دانید در صورتی که سهمیه تیمی شمشیربازی کسب شود همه نفرات تیم می‌توانند در انفرادی شرکت کنند، ما در جام جهانی دوم جهان شدیم و آلمان دهم.
جوان آنلاین: پیمان فخری در خصوص کسب مدال نقره سابر تیمی در جام جهانی پادووای ایتالیا اظهار داشت: گفته بودم که صبر کنید و هدف من جای دیگر است و تمرین می‌کنم برای آینده. شما و همکارانتان این وعده من را پذیرفتید، اما برخی دلشان لرزید که نکند این تیم، تیم سابق نباشد وامیدی به آن نخواهد بود.
وی در ادامه افزود: همه دیدید تیم‌های اول جهان را با ترکیب اصلی‌شان شکست دادیم ما مجارستان را با ژیلاگی و شاتماری که قهرمانان جهان و المپیک این کشور هستند ۴۵ بر ۳۷ شکست دادیم. ایتالیا را هم در این مسابقات شکست دادیم و به سمت سهمیه تیمی حمله کردیم. شب گذشته دو تا سابریست ایتالیا و آلمان روی سکو بودند و وقتی به مربی آلمان تبریک گفتم، او در پاسخ گفت: این مدال‌ها به در من نمی‌خورد و باید سهمیه تیمی بگیریم. می‌دانید در صورتی که سهمیه تیمی کسب شود همه نفرات تیم می‌توانند در انفرادی شرکت کنند. ما در این مسابقات دوم جهان شدیم و آلمان دهم. این نشان می‌دهد که به سمت هدفمان در حرکت هستیم.
سرمربی تیم سابر کشورمان تاکید کرد: برای شروع مسابقات انتخابی سهمیه المپیک ذخیره خوبی کسب کردیم و انشالله با همین فرمان رو به جلو حرکت می‌کنیم. خواهید دید که در ادامه این نتایج و امتیازات چقدر به کارمان می‌آید.
وی یادآور شد: در جام جهانی ایتالیا ۴ تیم آسیایی در جمع ۸ تیم برتر دنیا قرار گرفتند و این نشان می‌دهد که آسیا چقدر پرقدرت است. ژاپن موفق شد روسیه و چین نیز فرانسه را شکست داد. ما و کره هم راهی فینال شد و این نشان می‌دهد که برای کسب سکوی آسیا چقدر کار سختی در پیش داریم.
گفتنی است، تیم ملی سابر کشورمان در جام جهانی ایتالیا با شکست اسپانیا و کانادا به یک چهارم نهایی رسید، در این مرحله در مصاف مجارستان که از قهرمانان المپیک و جهان بهره می‌برد به برتری رسید.
سابریست‌های کشورمان با ترکیب علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد فتوحی و محمد رهبری و با هدایت پیمان فخری برای صعود به فینال مقابل تیم میزبان ایتالیا قرار گرفتند و موفق شدند تیم میزبان راشکست داده و راهی فینال شوند.
تیم ایران در دیدار پایانی مقابل کره‌جنوبی قهرمان چندین دوره المپیک وجهان شکست خورد و صاحب مدال ارزشمند نقره شد. تیم‌های ایتالیا و رومانی در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار