کد خبر: 948610
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
رئیس سازمان مدیریت پسماند:
طی برگزاری مراسمی با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج و سازمان مدیریت پسماند، بیش از هزار درخت در مرکز دفن حلقه دره کاشته شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند، در این مراسم ضمن قدردانی از سازمان سیما، منظر به منظور فعالیت های سبزی که در هفته درختکاری در نظر گرفته است، به دلیل بوی نا مطلوبی که در اطراف مرکز دفن حلقه دره وجود دارد و موجبات نارضایتی شهروندان ساکن در اطراف این محل را فراهم کرده است، درختکاری در این محل در دستور کار قرار گرفت.

اصغر نصیری، اضافه کرد: کاشت درخت در مرکز دفن حلقه دره علاوه بر پاکسازی هوا موجب توسعه فضای سبز نیز می شود، چرا که در این محل کود طبیعی وجود دارد و رشد فضای سبز در آن مطلوب است.

این مسئول با اشاره به اینکه مرکز دفن حلقه می تواند مرکزی برای وجود تکنولوژی ها و فناوری های نوین باشد، عنوان کرد: تصفیه شیرابه ها و تولید کود کمپوست طی سال آینده آغاز می شود و این امر آغازی برای تکنولوژی و فناوری در مرکز دفن حلقه دره است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، در ادامه ضمن قدردانی از حمایت اعضای شورا در خصوص افزایش چشمگیر بودجه این سازمان، گفت: سال جاری بودجه عمرانی سازمان 6 میلیارد تومان بوده است این در حالی است که بودجه عمرانی در سال 98 بیش از 39 میلیارد تومان شده است.

نصیری افزود: این بودجه، هدیه خوبی بود که اعضای شورای اسلامی شهر کرج به شهروندان اهدا کردند و سازمان مدیریت پسماند مجری آن است و امیدواریم بتوانیم مشکلات عمرانی حاضر در مرکز دفن حلقه دره را مرتفع کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار