کد خبر: 947816
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
معاون خدمات شهری شهرداری فردیس خبرداد
معاون خدمات شهری شهرداری فردیس از افزایش 32 هزار متری فضای سبز تا پایان سال جاری در این شهر خبر داد.

علی خوشگرد در حاشیه بازدید شهردار و معاونین شهرداری فردیس از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر، با اشاره به اینکه عملیات عمرانی پروژه های بوستان فردیس، بهشت و بهسازی زیرپل سرحد آباد پایان یافته است، اظهار کرد: نیروهای حوزه خدمات شهری اکنون در حال گلکاری و کاشت درختان و تجهیز فضاهای ایجاد شده هستند.

به گفته وی، حوزه خدمات شهری شهرداری فردیس اقدامات لازم را برای کاشت انواع گل و گیاهان درجه یک و مناسبت با هوای شهر انجام داده است.

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس ادامه داد: این حوزه در راستای ایجاد شور و نشاط و زیبایی های بصری برای شهروندان، نسبت به استفاده از گیاهان تزئینی اقدام کرده است.

وی با اشاره به لزوم افزایش سرانه های فضای سبز و احداث پارک در سطح شهر فردیس، تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه های فضای سبز در سطح فردیس، شاهد افزایش چشمگیر فضای سبز در فردیس خواهیم بود.

به گفته خوشگرد مساحت پروژه های پارک حاشیه جاده شهریار حدود ۷ هزار متر، پارک بهشت حدود ۸ هزار متر، بوستان فردیس حدودا ۱۳ هزار متر و پروژه بهسازی زیر پل سرحد آباد نیز ۴ هزار متر است که با بهره برداری از این پروژه ها، فضای سبز فردیس به صورت قابل توجهی افزایش می یابد.معاون خدمات شهری شهرداری فردیس با اشاره به اینکه پروژه باند فضای سبز بلوار مپنا نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از پروژهای بزرگ استان البرز به شمار می رود که در شش ماهه ابتدای سال آینده با مساحتی بالغ بر ۶۲ هزار متر مربع به بهره برداری می رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار