کد خبر: 947596
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
وزیر ارشاد:
وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی گفت: تاکنون ۵۰ درصد یارانه مطبوعات تخصیص یافته که در این راستا نامه‌ای به رئیس‌جمهوری، نوبخت و واعظی نوشته شده که دستور خوبی در مورد آن داده شده است.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: سیدعباس صالحی در بدو ورود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم با این دستور در روز‌های پایانی سال شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مطبوعات کشور باشیم.
وی یادآورشد:در منابع اعتباری تمرکز به برنامه‌های با پیشرفت بالا و به ویژه تالار‌ها و مجتمع‌های با پیشرفت فراتر از ۷۰ تا ۸۰ درصد است که از این طریق روند تکمیل آن‌ها در سال آینده سرعت بیشتری پیدا می‌کند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه فرهنگ و هنر در شرایط مالی سختی به سر می‌برد، اما با این حال تلاش می‌شود این شرایط مدیریت و مسیر را با کمک گرفتن از بخش‌های مختلف پیش ببریم.
وی اظهارداشت: سایر مجموعه‌ها نیز با کمک‌هایی که می‌توان از فضای استانی و بخش خصوصی گرفت شرایط بهتری پیدا می‌کنند.
صالحی ادامه داد: در استان بوشهر نیز با کمک استاندار و تفاهمنامه منعقد شده بین وزارت فرهنگ و ارشاد و استانداری بوشهر این اتفاق خوب باعث شد پروژه تالار فرهنگی که مردم سال‌های سال در انتظار آن بودند امروز به ثمر بنشیند.
وی ادامه داد: امیدواریم در سفر رئیس‌جمهوری به بوشهر مجتمع فرهنگی- هنری بوشهر در مصوبه‌های سفر گنجانده شود و در سال‌های ۹۸ و ۹۹ به نتیجه برسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار