کد خبر: 947197
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز خبرداد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: تاکنون هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان درقالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید البرز پرداخت شده است.

عباداله کامکار در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، افزود: در شرایط فعلی که گره گشایی و حل مشکلات واحدهای تولیدی به نفع اقتصاد و اشتغال کشور است، البرز همچنان در اعطای تسهیلات به بنگاه های اقتصادی دارای رتبه یک کشوری است.

کامکار در ادامه گفت: در این جلسه 6 پرونده مربوطه به واحدهای تولیدی مورد بررسی قرارگرفت که 2 پرونده به کارگروه شورای ملی جهت بررسی ارسال شد و 4 مورد در کارگروه به نتیجه رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: مصوب شد مدیران بانکها با تعامل بیشتر جهت تسهیل و رفع موانع ومشکلات تولید، همراهی لازم را داشته باشند تا واحدهای تولیدی بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی در خصوص برخی واحدها که پرونده مالیاتی به دلیل استقرار دفتر مرکزی آنها در تهران است، بیان کرد: براساس ماده 110 قانون مالیاتی باید پرونده های مالیاتی کارخانه هایی که در استان مستقر و مشغول به فعالیت هستند، انتقال داده شود تا بتوان جهت تسریع وحل مشکلات مالیاتی به این واحدها کمک کرد.

کامکار در پایان در خصوص تخصیص تسهیلات گفت: تاکنون هزار و 600 میلیارد تومان درقالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید البرز پرداخت شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی احمدیان
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
با سلام و احترام مراجعه اینجانب و ثبت نام در سایت .... و مراجعه به اداره صنعت و معدن استان البرز جهت گرفتن وام جهت خرید مواد اولیه برای کارگاه به بنده اعلام شد که ۳۰ درصد ماشین‌آلات به صورت می‌گیرد و به شرط اینکه ماشین آلات شما احتیاج و تعمیرات اساسی داشته باشه و بازسازی و نوسازی من اعلام کردم ماشین آلات ما که ۴۲ میلیارد تومن هست تماماً از ورژن ۲۰۱۸ به بالاست و احتیاجی به بازسازی و نوسازی نداره و ما و جهت خرید مواد اولیه نیاز داریم که به ما گفتند شما تعلق نمی گیره گفتیم که یک مقدار ماشین آلات داریم برای ‌های پایین‌تر مثلا اگر بخواهیم لحاظ کنیم به چه صورتی که نباید کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان باشه من می خوام ببینم که اگر قرار به واحد تولیدی پرداخت بشه و اینکه دست تولیدکننده را بگیرند چرا اینقدر قوانین مختلف و جور واجور ای میارن که به عنوان یک تولیدکننده بگیره و یا اگر هم میگیره که بانک ها می دهند بسیار بالا طرح موضوع رسیدگی بفرمایید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار