کد خبر: 947015
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
مدیر عامل شرکت گاز استان البرزخبرداد
مدیر عامل شرکت گاز استان البرزگفت: گازرسانی برای ۹۰ درصد روستا‌های طالقان تا سال ۹۹ محقق می‌شود.

حسین تقی‌نژاد در رابطه با انجام عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان طالقان، گفت: سال 99 بیش از 90 درصد از جمعیت روستاهای شهرستان طالقان مشمول نعمت گازرسانی خواهند شد و این در حالی است که 15 روستا در طالقان در حال حاضر گازرسانی و مابقی روستاها نیز در حال انجام عملیات گازرسانی هستند، برخی هم به تازگی صاحب پیمانکار شده‌اند.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود این فرآیند تا سال 97 اجرایی شود، اظهار کرد: یکی از دلایل ایجاد وقفه در انجام عملیات گازرسانی روستاهای طالقان صعب‌العبور بودن این روستاها است که در واقع عملا نمی‌توان در 6 ماه دوم سال کاری از پیش برد.

تقی‌نژاد یادآور شد: یکی دیگر از دلایل ایجاد وقفه افزایش نرخ قیمت کالا در 6 ماه نخست سال جاری بود به شکلی که پیمانکاران نتوانستند کار را انجام بدهند چرا که توان خرید کالاهایی که با قیمت قبل محاسبه کرده بودند را نداشتند و منتظر بودند دولت تعدیل را اعلام کند که این موضوع نیز تا کنون به طول انجامید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیمانکاران کار را از سرگرفته‌اند، بیان کرد: ما می‌توانستیم پیمان‌ها را طبق قانون خاتمه دهیم اما بنا بر این اقدام عده‌ای بیکار می‌شدند و آغاز مناقصه جدید نیز برای انجام عملیات زمان‌بر بود؛ در حال حاضر نیز چاره‌ای جز مدیریت شرایط نداریم.

مدیرکل اداره گازرسانی استان البرز در پایان ضمن توصیه به مردم طالقان مبنی‌بر اینکه همکاری لازم را برای انجام عملیات گازرسانی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیمانکاران فعالیت گازرسانی را در 16 روستا آغاز کرده‌اند که در این راستا معضلی وجود ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار