کد خبر: 946978
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
«این مراسم مرا یاد مراسم نکوداشت قیصر امین پور می‌اندازد؛ حسی تلخ و شیرین. به این دلیل که ابوالفضل زرویی‌نصرآباد بسیار شبیه قیصر امین‌پور است و به نظر من زرویی‌نصرآباد عصاره‌ای از ادبیات طنز این ۴۰ سال کشور است.»
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: سعید بیابانکی با بیان این مطلب در مراسم نکوداشت استاد ابوالفضل زرویی‌نصرآباد طنزپرداز و پژوهشگر معاصر از مقام وی تجلیل کرد. مجید سرسنگی معاون فرهنگی- اجتماعی دانشگاه تهران نیز در مراسم نکوداشت ابوالفضل زرویی‌نصرآباد گفت: اشعار او فرصتی برای نفس کشیدن است و باید از روح او تشکر کنیم که چنین اثری را برای ما گذاشت تا در کنار دغدغه‌ها به گذشته و آرمان‌های انسانی برویم. سید مهدی شجاعی شاعر، نویسنده و مدیر انتشارات نیستان در این مراسم یادداشت‌هایی را که میان خود و استاد زرویی‌نصرآبادی نوشته شده بود خواند و در آخر شعری از استاد ابوالفضل زرویی‌نصرآبادی خواند که تاکنون چاپ نشده است.
کتاب «یاد نامه استاد» در حضور مجید سرسنگی، سیدمهدی شجاعی، محمد زرویی‌نصرآباد، محمدرضا ترکی، عباس محمدی، اسماعیل امینی و دکتر فارسی رونمایی شد. این کتاب یادداشت‌هایی از شاعران و نویسندگانی است که برای ابوالفضل زرویی‌نصرآباد نوشتند که نسیم عرب امینی آن را گردآوری و انتشارات جهاد دانشگاهی و انتشارات سپهر سوره به چاپ رساندند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
سلام. تیتر اشتباه تایپی دارد . اصلاح بفرمایید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار