کد خبر: 1229182
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
غرفه فرهنگی هنری «روایت حضور» به لحاظ نوع فعالیت خود غرفه‌ای به وسعت ایران اسلامی است که هر بازدیدکننده‌ای در بدو ورود به نمایشگاه کتاب و قبل از رسیدن به سالن ورودی اصل شبستان با حضور در این غرفه می‌تواند با کل فعالیت دوره‌های مختلف نمایشگاه کتاب آشنا شود.

جوان آنلاین: بازدیدکنندگان سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قبل از ورود به سالن اصلی شبستان می‌توانند ضمن بازدید در غرفه روایت حضور از سرگذشت ۳۵ دوره نمایشگاه کتاب تهران مطلع شوند.

به گزارش ایرنا، بر همین اساس در بخش خروجی درب شماره ۱۸ شبستان اصلی در غرفه «روایت حضور» نقشه ایران با طراحی منحصر بفرد و با لامپ‌های ال‌ای دی راه اندازی شده که هر بازدید کننده که از هر کجای کشورمان باشد با علامت گذاری شهر خود بر روی نقشه توسط سوزن‌های رنگی آن را ثبت می‌کند که این مهم در نهایت تبدیل به آمار حضور خواهد شد.

مدیر غرفه «روایت حضور» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: برای دومین سال متوالی است که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مستقر هستیم و فعالیت می‌کنیم.

سارینا صراحی اظهار داشت: در این غرفه قصه سرگذشت ۳۵ دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با جلوه‌ای از آثار هنری تجسمی روایت می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه روایت حضور به همت و تلاش شبانه روزی جمعی از هنرمندان جوان کشور راه اندازی شده و با پرداختی هنرمندانه و جذاب به محور‌های مختلف از جمله تاریخچه شکل گیری نمایشگاه، ساختار و بخش ها، روایت پیشرفت زنان نویسنده، فرصت‌های تعامل و جایگاه بین المللی نمایشگاه، بازدیدکنندگان را با بزرگترین رویداد فرهنگی کشور آشنا می‌کند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی در حال برگزاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار