کد خبر: 946102
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
پرسپولیس – پدیده
امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، پرسپولیس از ساعت ۱۷/۱۵ در در ورزشگاه آزادی میزبان تیم پدیده شهر خودرو است. دیداری که برنده آن باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف سپاهان برود. قضاوت این بازی بر عهده علیرضا فغانی بود که به علت بیماری آنفلوانزا و تب و لرز شدید، اشکان خورشیدی بازی امروز پرسپولیس و پدیده را سوت خواهد زد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: بازی امروز در حالی برگزار می‌شود که شاگردان برانکو به خاطر نارضایتی و عدم پرداخت‌های مالی تمرین را تحریم کرده بودند که با قول مساعد ایرج عرب سرپرست باشگاه مبنی بر حل و فصل سریع مشکلات مالی پرسپولیس، اعتصاب سرخپوشان لغو شود. پیش از این توانسته بودند ابتدا تیم نود ارومیه و در ادامه سپیدرود رشت را از پیش رو بردارند.پرسپولیس و پدیده ۱۱ روز پیش هم در لیگ به مصاف هم رفتند مسابقه‌ای که شاگردان برانکو توانستند به راحتی از سد شاگردان گل محمدی بگذرند، اما هر دو مربی خوب می‌دانند که چقدر نتیجه این بازی در کسب سهمیه و حضور در لیگ قهرمانان آسیا موثر است. برانکو هر چند دو قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد، اما تجربه چندان خوبی از بازی‌های تیمش در جام حذفی ندارد و برد امروز برابر پدیده می‌تواند یک عنوان قهرمانی جام حذفی را نیز به ویترین افتخارات خود اضافه کند. هر چند که در ادامه باید برابر سپاهان برود و سپس فینالیست شود. پرسپولیسی‌ها برای بازی امروز به غیر از محمد انصاری و حسین ماهینی که با مصدومیت رباط صلیبی مواجه هستند، تمام نفرات خود را در اختیار دارند که در صورت صلاحدید برانکو می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.
شجاع خلیل‌زاده، علی علیپور، سروش رفیعی و سیامک نعمتی ۴ عنصر اصلی تیم پرسپولیس در دو بازی قبلی پرسپولیس مقابل نود ارومیه یا سپیدرود رشت کارت زرد گرفتند و حالا در آستانه محرومیت هستند. سیامک نعمتی، علی علیپور و محمد انصاری در بازی با نود کارت گرفتند، اما باتوجه به مصدومیت محمد انصاری او خطر محرومیت را احساس نمی‌کند. رفیعی و خلیل زاده نیز در مقابل سپیدرود با اخطار داور مواجه شدند. شاید در بین این بازیکنان غیبت شجاع خلیل زاده و علی علیپور برای پرسپولیسی‌ها خطرناک‌تر باشد چرا که باتوجه به تعدد هافبک ها، برانکو مشکلی برای جایگزین کردن بازیکنان خط میانی اش ندارد. البته باید توجه کرد که تمام این شرایط در صورت پیروزی سرخ‌ها مقابل پدیده مشهد هستند و در غیر این صورت طبیعتا محرومیتی در کار نخواهد بود. آن‌ها اگر پدیده را شکست دهند، با سپاهان دیدار می‌کنند و مصاف سختی در نیمه نهایی خواهند داشت؛ بنابراین شاگردان برانکو علاوه بر تلاش برای پیروزی باید سعی کنند کارت زرد یا قرمز هم نگیرند.
در آن سو گل‌محمدی که فصل خوبی را تا به اینجا با تیم پدیده داشته و با تمام مشکلاتش با گذشت ۱۸ هفته و کسب ۳۵ امتیاز، تیمش در رده سوم و چسبیده به پرسپولیس قرار داد از انگیزه زیادی برخوردار است تا بتواند انتقام دو باخت اخیرشان را از پرسپولیس بگیرند. پدیده برای این مسابقه سعید صادقی را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد، اما پرسپولیس همه بازیکنان خود را برای رویارویی با قرمزپوشان مشهدی در خدمت خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار