کد خبر: 946029
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده سینما:
سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده «رد خون» در برنامه «فصل رویش» مراسم گرامیداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ضمن گلایه از کم‌لطفی‌های جشنواره فیلم فجر نسبت به آثار سینمایی مرتبط با گفتمان انقلاب اسلامی گفت: وقتی در سینمای انقلاب کار می‌کنیم به کم‌لطفی‌ها توجهی نداریم.
سیدمرتضی ذاکر
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: رضوی تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» در ادامه اظهار داشت: اگر انقلاب نبود و اگر حضرت امام (ره) و نایب برحق‌شان [نبود]از چند کیلومتری سینما هم نمی‌گذشتیم. وقتی وارد سینمای انقلاب می‌شویم کم‌لطفی‌ها را می‌بینیم. نوار ادامه‌دار این دیده‌نشدن‌ها رنجم نمی‌دهد، چون دوست دارم برای انقلاب و انقلابی‌گری، کار فرهنگی و هنری خلق کنم و به این حضور و خدمتگزاری افتخار می‌کنم. جلال غفاری‌قدیر رئیس شبکه افق نیز به عنوان سخنران بعدی خاطرنشان کرد: علاوه بر انقلاب اسلامی و برکاتی که انقلاب برای اهالی رسانه در عرصه‌های مختلف داشته، بنده قائلم حضرت آقا سال‌ها بزرگ فرمانده جنگ رسانه‌ای وارد میدان شدند و شخصاً در مقابل جبهه عظیم رسانه‌ای فرماندهی می‌کنند؛ پروژه سیاه‌نمایی که رسانه‌های غربی همچون «من و تو» و «بی‌بی‌سی» به راه انداختند. این رسانه‌ها آرزو می‌کردند ایران به جشن ۴۰‌سالگی انقلاب اسلامی نرسد، اما رسید و به تعبیر رهبر معظم انقلاب این اتفاق معجزه انقلاب اسلامی بود؛ آنچه در جنگ رسانه‌ای اتفاق می‌افتد، تصویرسازی غلط از حرکت ۴۰ ساله به نحوی که ایران در این ۴۰ سال شکست خورده و انحراف از شعارهایش داشته است. امریکایی‌ها و ابرقدرت‌های غرب کاملاً موفق بوده‌اند و تمام تلاش‌شان با موفقیت همراه بوده است؛ دستورکاری که برای همه رویش‌هاست و انتظار دارم در محافل اندیشه‌ای رسانه‌ای روی این پیام مقام معظم رهبری کار بشود و دستور کار تعیین شود. همه کمک کنید این خواسته ولی امر مسلمین روی زمین نماند.
رئیس شبکه افق تصریح کرد: دشمنان انقلاب با تحریف و دروغ‌پردازی در گذشته و حال را دنبال می‌کند و این راهبرد دیگری عظمت ۴۰ سال انقلاب درست شناخته بشود در انقلاب‌های بزرگ فرانسه و شوروی مقایسه شود. گام دوم ۴۰ ساله به ویژه بر دوش جوان‌ها سنگینی می‌کند. نخستین توصیه امید و نگاه خوش‌بینانه را از دست ندهید، کلید اساسی همه قفل‌هاست. آنچه می‌گویم باور‌های علمی است و سیاست چندگانه دشمن و فعال‌ترین برنامه‌های مردم مأیوس کردن مردم و حتی مسئولان و مدیران از آینده است. خبر‌های دروغ، تحریک‌های مغرضانه و وارونه نشان دادن واقعیت‌ها و بزرگ کردن عیوب کوچک و انکار محسنات بزرگ برنامه‌های همیشگی رسانه‌های صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملت ایران است.
سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران نیز در این برنامه تصریح کرد: امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هشت ماه قبل از ایام دهه فجر یک تجهیز سنگین رسانه‌ای با محوریت استکبار، صهیونیست‌ها و خون‌های حرام کشور‌های منطقه به ویژه عربستان سعودی و امارات یک هجمه سنگین رسانه‌ای به راه انداختند. مبالغه نیست بیش از ۳۶۰ کانال تلویزیونی هجمه کردند، در مقابل کدام کشور دنیا چنین سرمایه‌گذاری عظیمی انجام می‌دهند. چرا فقط ایران؟ چه شکستی و چه ضربه‌ای و اتفاقی برای صهیونیست‌ها در دوران ۴۰ ساله انقلاب رخ داده که آنقدر به تکاپوی رسانه‌ای افتاده‌اند تا جایی که با صراحت و وقاحت و بعد هم با حقارت جان بولتون اعلام می‌کند ایرانی‌ها جشن ۴۰‌ساله انقلاب اسلامی را نمی‌بینند. وی تأکید کرد: امیدوارم هرچه زودتر تلویزیون ما اعترافات فرماندهان اصلی داعش را پخش کند که چقدر ددمنشانه سر کودکان را جلوی مادرانشان ذبح می‌کردند. آن‌ها در اعترافاتشان می‌گفتند ما به سوریه و عراق کار نداشتیم و می‌خواستیم یک قدرت منطقه‌ای تحت عنوان عراق و شام به راه بیندازیم و به جمهوری اسلامی ایران برسیم. رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران با اشاره به راه‌اندازی شبکه‌هایی، چون ایران‌اینترنشنال خاطرنشان کرد: بعضی از شبکه‌های تلویزیونی مثل ایران اینترنشنال فکر می‌کردند یأس، دلزدگی، گرانی و برخی بی‌تدبیری‌ها با آن هجمه سنگین تبلیغاتی اثرگذار خواهند شد. به خیال خام‌شان، مردم دلزده می‌شوند و برای راهپیمایی ۲۲ بهمن به میدان نمی‌آیند، اما مردم چه کردند، این شعور سیاسی را به رخ کشیدند، به فرموده مقام معظم رهبری این حضور مردم معجزه‌ای در انقلاب رقم زد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار