کد خبر: 945750
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
شهردارکلانشهر کرج تاکید کرد
شهردار کرج گفت: توسعه و آبادانی کرج در گرو هم افزایی و تعامل مردم و مسئولین است.

علی اصغر کمالی زاده در جشن انقلاب که به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج در باشگاه میلاد برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان خیال باطلی داشتند که انقلاب، چهلمین سالگرد پیروزی را نخواهد دید.

این مسئول گفت: برای مبارزه با دشمنان و در راستای اعتلای کشور باید گام های بزرگی برداریم تا وحدت و همبستگی میان مردم حفظ شود.

وی با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای کسب رضایت شهروندان افزود: در حوزه مدیریت شهری اقدامات خوبی در حال انجام است که امیدواریم با تحقق اهداف و سیاست های کلان این نهاد گامی در راستای تبدیل کرج به شهری آبادتر برداشته شود.

کمالی زاده اضافه کرد: دشمنان در فضای رسانه ای تلاش فراوانی جهت نا امیدی مردم از نظام جمهوری می کنند بنابراین خدمات ما باید به نحوی باشد تا دستاوردهای انقلاب را برای نسل های آینده به تصویر کشیده و دشمنان را از این هدف نا امید کنیم.

شهردار کرج با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب توضیح داد:  کرج در طول چهار دهه گذشته در زمینه های مختلف به خصوص حوزه عمرانی پیشرفت زیادی داشته است.

کمالی زاده افزود: در دهه 40 یک معبر آسفالت شده در کرج نداشتیم در حالی که هم اکنون معبری در کرج وجود ندارد که آسفالت نشده باشد.

شهردار کرج در پایان گفت: امید است بتوانیم با همکاری و هم افزایی، خدمات شایسته  و در خور شانی به مردم که پای انقلاب ایستادند، ارایه کنیم.

دشمنان نمی توانند مردم را نسبت به نظام ناامید کنند

در ادامه ، رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای بیرون آمدن از شرایط بحرانی کنونی باید دست به دست هم دهیم و به اصولی که داریم پایبند باشیم.

عباس زارع اظهار کرد: اقتدار و صلابت ایران امروز مدیون  فجرآفرینان، شهدا، امام شهدا و همه کسانی است که تلاش کردند تا بزرگترین رویداد تاریخی کشور به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بخورد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج، گفت: علی رغم تهدیدهای زیاد توسط دشمنان و بحران های اقتصادی، مشارکت آحاد مردم در تصمیم گیری ها، نظام مقدس اسلام توانست استقامت کند و جشن 40 سالگی خود را بگیرد.

زارع اضافه کرد: دشمنان هنوز هم تلاش می کنند تا کار بزرگ مردم ایران را تحت تاثیر قرار دهند ولی وحدت مردم این اجازه را به آنان نمی دهد.

وی افزود: قدرت نظام، نقش و مسئولیت هرکدام از ما در دهه پنجم نظام جمهوری اسلامی را سنگین تر می کند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج به مشکلات برخی از مردم در زمینه های اقتصادی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این  شرایط در شان ملت ایران نیست، گفت: این شرایط به ما تحمیل شده و برای بیرون آمدن از وضع کنونی باید پایه های انقلاب را محکم تر کنیم و به اصولی که داریم پایبند تر باشیم.

زارع افزود: باید همه آحاد جامعه اسلامی، خارج از دسته بندی های مرسوم، دست به دست هم دهیم تا حتی محاصره و تحریم های اقتصادی هم نتواند کوچکترین لطمه ای به کشور ما وارد کند.

این عضو شورا در پایان ابراز امیدواری کرد: امید است با کار زیاد و سلامت در امور بتوانیم خدمت رسان خوبی برای مردم کرج باشیم و دهه پنجم انقلاب برای ایران اسلامی دهه پر خیر و برکتی باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار