کد خبر: 1227027
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در آیین تجلیل از معلمان نمونه گفت : ۱۲ نفر از معلمان نمونه راه یافته به کشوری و ۴۱ نفر از معلمانی که طبق روند انجام شده به عنوان معلمان نمونه استان و یا منطقه برگزيده شدند،حضور دارند که با همکاری مسئولین استانی، اعضای شورای آموزش و پرورش و مخصوصا به لطف دکتر عبداللهی استاندار البرز از زحمات آنان تقدیر خواهد شد.

علی حجرگشت ضمن تشکر از خدمات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش اظهارداشت :معلمان عزیز علی رغم همه مسائلی که در کشور وجود دارد،ولیکن اگر خدماتی که در دولت سیزدهم به لطف وجود ریاست محترم جمهوری در سطح جامعه و استان انجام شده است را ندانید، نا سپاسی کرده اید؛زیرا اگر خداوند نعمتی را به ما داده است باید شکرگزار آن باشیم.

وی ادامه داد:استان البرز در یک جغرافیایی کوچک ولی تراکم جمعیت بسیار بالایی دارد که حدود ۵۳۰ هزار دانش آموز در مناطق مختلف هستند که زحمت تعلیم و تربیت آنان را شما معلمان بزرگوار برعهده دارید.

حجرگشت افزود:یکی از اتفاقاتی که در آموزش و پرورش پیش آمد بحث توسعه فضاهای ورزشی است،در سال گذشته ۵۰ فضای ورزشی و زمین چمن درون مدرسه ای داشتیم که در سال ۱۴۰۳ این تعداد افزایش یافته و ۲۰ مدرسه دیگر بحث ایجاد فضای ورزشی را آغاز کرده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد:یکی دیگر از بحث های مهم در آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان است،همانطور که رئیس جمهور روز گذشته در دیدار با معلمان نمونه کشوری اشاره کردند دولت با توجه به مسائلی که اخیرا پیش آمد،۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته است که امروز شاهد مزایای آن هستیم و حقوق معلمان نسبت به سال های گذشته ۲۶درصد افزایش یافته است‌.

وی در پایان تصریح کرد:از تلاش و خدمات معلمان نمونه استان به قطع یقین تقدیر و تشکر انجام خواهد شد و همچنین یکسری از معلمان نمونه استان لایق هستند که فردا با مقام معظم رهبری دیدار کنند.

برچسب ها: البرز ، کرج ، آموزش و پرورش
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار