کد خبر: 944364
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با بیان این که جای تردیدی در توجیه اقتصادی داشتن طرح تولید آلومینا در سراب وجود ندارد، تاکید کرد: کلنگ زنی این طرح، ۱۵ سال قبل انجام و مطالعات حداقل از ۲۵ سال قبل آغاز شده بود و جایی برای تردید در توجیه اقتصادی اجرای این طرح وجود ندارد.
یوسف داوودی در آیین افتتاحیه برج خدماتی‌، تجاری، تفریحی و مسکونی میلاد سراب که با حضور رییس مجلس انجام شد، اظهار کرد: کشور ما حداقل دو میلیون تن آلومینا نیاز دارد و با تولید این ماده در سراب، بخش زیادی از نیاز کشور برطرف می‌شود.
 
وی متذکر شد: کارخانه آلومینا سراب قادر به تولید سالانه 240 هزار تن آلومینا بوده و فروش این مقدار 86 میلیون یورو سود اقتصادی دارد، 203 نفر از نمایندگان مجاس نامه تامین مالی طرح تولید آلومینا را امضا کرده‌اند.
 
وی در ادامه گفت: نمایندگان مجلس، مردمی ترین و بلاواسطه‌ترین انتخاب مردم هستند، چرا که می‌توانند در تمامی امور کشور دولت کنند.
 
داوودی افزود: بی‌تردید حضور مسئولان ارشد در هر نقطه از کشور حاوی پیام تعهد مسئولان ارشد نسبت به مردم، برآورده شدن توقع مردم از مسئولان و ایجاد خوش بینی در مردم به دلیل ارتباط رو در رو و مستقیم با مردم است.
 
وی تاکید کرد: حداقل توقع مردم سراب، باز کردن یک بن بست اجرایی با حضور مسئولان ارشد در این شهرستان است.
 
داوودی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مزایای تقویت خطوط ریلی در کشور بیان کرد: کمبود خطوط ریلی یکی از مهم‌ترین ضعف‌های کشور ما است.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تکمیل پروژه راه سراب-اردبیل که موجب عزادار شدن بسیاری از خانواده‌ها شده است، مورد توجه قرار گیرد.
 
نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی در پایان با مطالبه از رییس مجلس به منظور احداث فرودگاه در سراب، بیان کرد: احداث فرودگاه نیاز امروز و فردای ما بوده و به این منظور زمینی 300 هکتاری به طول سه و نیم کیلومتر در نظر گرفته شده است، امیدواریم دستور دهید تا این پروژه در سراب آغاز شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر