کد خبر: 944055
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
شهردار کرج تاکید کرد
علی اصغر کمالی زاده با اشاره به اینکه شهرداری اخیرا متهم به دفن زباله‌ها در مرکز دفن زباله حلقه دره شده است، گفت: جنگل کاری این محل باید در اولویت اقدامات شهرداری باشد.

علی اصغر کمالی زاده اظهار کرد: انجام اقدامات زیست محیطی در مرکز دفن حلقه دره ضروری است و باید به سرعت پیگیری و محقق شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در این محل زباله ارگانیک و طبیعی ریخته شده و به نوعی کود طبیعی محسوب می شود، رشد درخت در این محل خوب خواهد بود.

شهردار کرج در ادامه از اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج جهت توسعه و حفاظت از فضای سبز قدردانی کرد و گفت: اجرای طرح گردشگری بیجی پیگیری شود.

کمالی زاده از سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی به منظور اکران بنرهای مناسبتی در دهه فاطمیه، قدردانی کرد.

وی افزود: با توجه به نزدیکی به ایام دهه فجر و سمپاشی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، تبلیغات محیطی باید مطلوب و تاثیرگذار باشد.

عملکرد شهرداری کرج در حوزه فضای سبز قابل‌قبول است

رئیس شورای شهر کرج گفت: ضمن اشاره به عملکرد مثبت شهرداری در حوزه فضای سبز، گفت: با توجه به اهمیت فضای سبز که نقش اکولوژیکی در شهر دارد شاهد اقدامات خوب و قابل‌قبول در حوزه سیما منظر و فضای سز بوده‌ایم و کمیته عمرانی با افزایش متمم بودجه سیما منظر شهری نشان داد که توجه ویژه‌ای به این حوزه فضای سبز شهری دارد.

زارع با اشاره به اینکه خوشبختانه پروژه‌های نیمه‌تمام سازمان سیما منظر شهری در حال اتمام است، افزود: استارت برخی پروژه‌های جدید ازجمله جنگل‌کاری جنوب و جنوب غربی شهر که از منظر اکولوژیکی بسیار اهمیت دارد شروع‌شده و امیدواریم تا پایان سال جاری تمام منابع درآمدی خود را به‌صورت کامل جذب کند.

وی تأکید کرد: شهرداری باید در خدمات‌رسانی و انجام امور به‌گونه‌ای عمل کند که مردم آن را کاملاً احساس کنند درحالی‌که در برخی از حوزه‌ها این مهم محقق نشده است که شورای شهر در این خصوص نگاه انتقادی به شهرداری دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج همچنین خواستار نظام‌مندتر بودن شهرداری در تمام حوزه‌های مختلف شد و گفت: متأسفانه در کمیته بررسی بودجه متوجه برخی کوتاهی‌ها از سوی شهرداری شده‌ایم که شورا خواستار توجه و نظارت بیشتر شهرداری به این مسئله است.

افزایش ده هزار هکتار به فضای سبز کرج

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از افزایش ۱۰ هکتاری فضای سبز؛ همزمان با دهه فجر خبر داد.

پیمان بضاعتی پو اظهار کرد: همزمان با دهه فجر چند پروژه سازمان سیما منظر به بهره برداری می رسد که بازخورد آن توسعه چندین هکتاری فضای سبز است.

این مسئول در تشریح پروژه های در حال بهره برداری به احداث پارک هشت و نیم هکتاری مهر اشاره کرد و گفت: این پروژه تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی همچنین از افتتاح ایستگاه طبیعت با مساحت سه هکتار یاد کرد و افزود: ایستگاه همگام و ایستگاه کوهیار نیز با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی در دهه فجر افتتاح می شود.

پارک بین فازی مهرشهر با مساحت سه و نیم هکتار از دیگر پروژه های آماده افتتاح در دهه فجر بود که بضاعتی پور به آن اشاره کرد و گفت: ۱/۸ هکتار از این پروژه در این ایام به بهره برداری می رسد.

بضاعتی پور اضافه کرد: از دیگر پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر می توان به بهره برداری از پارک چمران ( حاشیه رودخانه ) اشاره کرد که تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار