کد خبر: 943748
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
شهردار فردیس خبرداد
شهردار فردیس در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر که در فرمانداری شهرستان فردیس برگزار شد، با اشاره به اهمیت چهل سالگی انقلاب اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری فردیس برنامه های مختلفی در این دهه در سطح شهر برگزار می کند.

منوچهر غفاری در ادامه افزود: برنامه های مدیریت شهری فردیس از استقرار میز خدمت در روز ۱۲ بهمن در مصلی نماز جمعه آغاز شده و با برنامه های مختلفی همچون برگزاری مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، برگزاری محافل و مسابقات قرانی، تجلیل از همسران شهدا و جانبازان و مشارکت در برنامه های سطح شهر ادامه می یابد.

وی از ارائه لایحه ای به شورای اسلامی شهر فردیس در خصوص افزایش ۵ درصدی میزان تخفیف ۲۵ درصدی صدور پروانه های ساختمانی خبر داد و افزود: این اقدام به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی انجام می شود و افرادی که تا پایان سال برای دریافت پروانه های ساختمانی اقدام کنند، از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار می شوند.

غفاری در بخش دیگری با اشاره به لزوم نهادینه کردن فرهنگ انقلاب و انقلابی گری در جامعه، تصریح کرد: همه مسئولان باید معرفان خوبی برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باشند و مجموعه مدیریت شهری فردیس در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست.  ‏

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار