کد خبر: 940487
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
مدیر تبلیغات تجاری سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: باید به ایجاد فضای رقابتی در بازار تبلیغات تجاری پایبند باشیم و این فضا تنها در انحصار چند شرکت محدود نباشد.

جوان آ‌نلاین: پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی صنایع وابسته صبح امروز چهارشنبه -۱۲ دی ماه- در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

بنا بر این گزارش، در این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی کاربد اینفوگرافیک در تبلیغات و بازاریابی و نقش سواد بصری در تبلیغات و بازاریابی به صورت رایگان برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه تبلیغات برگزار می‌شود. 

همچنین در حاشیه افتتاحیه این همایش، «ارسطو یاری» مدیر تبلیغات تجاری سازمان زیباسازی شهر تهران درباره برگزاری این دوره از نمایشگاه و تفاوت‌های کمی و کیفی آن با دوره‌های قبلی، گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران بعد از اعلام برگزاری نمایشگاه، تلاش کرد تا ضمن مشارکت مسئولانه در این نمایشگاه، زمینه‌هایی را نیز برای برقراری پیوند میان شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغات تجاری با دانش‌های نوین تبلیغات به ویژه از حیث کسب درآمد فراهم کند.

یاری ادامه داد: در این نمایشگاه تلاش شده است دانش و تکنولوژی روز در حوزه  تبلیغات به نمایش گذاشته شود و سازمان زیباسازی نیز تلاش می‌کند تا به مرور و در دوره‌های بعدی نمایشگاه، نسبت به روزآمدسازی تبلیغات تجاری در محیط‌های شهری و همچنین به اشتراک‌گذاری تجربه‌های خود در این حوزه اقدام کند.

این مقام مسئول در سازمان زیباسازی شهر تهران یکی از سیاست های جدید این سازمان در حوزه تبلیغات را، خارج کردن تبلیغات محیطی و شهری از انحصار چند شرکت محدود عنوان کرد و گفت: باید به ایجاد فضای رقابتی در بازار تبلیغات تجاری پایبند باشیم و سازمان زیباسازی به زودی نسبت به معرفی شرکت‌های فعال و جدید در این زمینه اقدام خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار