کد خبر: 932940
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
پسر جواني که در شهرستان خرم‌آباد پدرش را به قتل رسانده بود، پس از فرار در تهران خودش را به مأموران پليس معرفي کرد.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 22: 22 شامگاه يک‌شنبه ششم آبان، پسر 23 ساله‌اي به کلانتري ترمينال جنوب در تهران رفت و گفت که پدرش را به قتل رسانده است.

متهم در توضيح ماجرا عنوان كرد: همراه پدر و مادرم در شهرستان خرم‌آباد زندگي مي‌کنم. شب قبل به خاطر موضوع بي‌ارزشي با پدرم مشاجره کردم. وقتي درگيري ما بالا گرفت، پدرم با گوشتکوب به من حمله کرد و ضربه‌اي به سرم کوبيد. خيلي عصباني شدم و به آشپزخانه رفتم و چاقويي برداشتم و ضربه‌اي به پدرم زدم. او غرق در خون روي زمين افتاد و من هم از ترس به تهران فرار کردم. در حالي که به شدت عذاب وجدان داشتم با مادرم تماس گرفتم که متوجه شدم پدرم فوت کرده است. الان به اداره پليس آمدم تا خودم را معرفي کنم.

پس از اعتراف متهم، مأموران با دستور بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با مأموران پليس شهرستان خرم‌آباد تماس گرفتند و دريافتند شب قبل مرد 65 ساله‌اي در درگيري با پسر جوانش به کام مرگ رفته است. همچنين خانواده وي نيز اعلام کردند که مقتول در درگيري با پسرش زخمي و به بيمارستان منتقل شده است، اما به خاطر خونريزي شديد در بيمارستان فوت كرده است. بدين ترتيب متهم پس از تحقيقات ابتدايي با صدور قرار عدم صلاحيت به محل ارتکاب جرم منتقل شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار